Testis eksikliğinin vg üzerine etkisi ?

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve Von_Pasther tarafından 8 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Hocalarıma abilerime arkadaşlarıma merhaba öncelikle.
    Benim sorum hiçbir şekilde cevap alamadığım bir soru(cevap için sadece doktora gitmedim söylemek lazım :) )
    Ben vg ye 16 yaşımda başladım 45 kiloydum.17 yaşımda nerdeyse 2 sene vg yaptıktan sonra yaklaşık 58 kilo ve çok şekilli bir vücudum varken malesef bi kaza sonucu sağ testisimi kaybettim.
    Şimdi benim sorunum şu.
    Bu olaydan sonra o eski formumu bir türlü yakalayamadım o motivasyonu o performansı yakalayamadım.
    1-Acaba tek testis hormonal olarak beni karşılayamıyor olabilirmi.
    2-Tiribulus terrestiris kullanmayı düşünüyorum.Etkisi olsada olmasada önemli değil placebo olarak desteklese bile yeterli.Bunun benim durumumda birine bir zararı olabilirmi ?
    3-Eğer doktor olan bir üyemiz varsa bu sorum ona.Bu durumum için düşük dozda primobolan depot vurdurabilirmiyim?

    Bu sabah saat 6 da ani bir kararla ON serious mass sipariş ettim bakalım hayırlısı :D

    Cevaplayanlara şimdiden teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 8 Eylül 2011
  2. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076

    1. ole bır durm olucagını sanmıyorum senı karsılıcaktır zaten az daha buyumustur o testısn
    2. bır zararı olmaz besın destegı cunku
    3. sakın ole bır sey yapma zaten var olan testo sevıyen ve tek testısın var elınde . bıde ustune prımo vurup ıyıce bastırcan testo sevıyenı gerek yok ole bır sacmalıga . haftada mın 400mg prımo gerekcek cunku dusuk dozajda etkısız ve prımo tek olmaz yanına mutlaka testo gerek o yuzden hıc gerek yok dogala devam


    eskı formunla testısını kaybetmenın de bır alaksı yok sorun sende ıyı beslen ıyı antrenman at daha ıyı bıle olursun
     
    Von_Pasther bunu beğendi.
  3. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim cevabınız için gerçektende olay olduktan sonra biraz büyüdü sağ testisim.Primoyu iştah açısından sormuştum açıkçası çünkü iştahım çok kapalı yemek istemiyorum malesef okul iş yüzünden sağlıklı beslenip diyette yapamıyorum.Okulda ye derseniz her gün istanbuldan kocaeliye gidip geliyorum malum ev istanbulda okul kocaelide.
     
  4. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    tesekkur butonunu kullnırsan daha makbule gecer :)

    eger zamanın yoksa beslenmeye en pratık yol sandvıc yapmaktır :) lor peynırlı 3 sandvıc butun gun yıyebılecgın bır proteın kaynagı olabılır . her sandvıce yaklasık 150gr lor koyarsan 400-500 gr arsı lor yanı 100 gr yakın proteın olur eve geldıgındede bır ogun tavuk yesen 250 gr gunluk proteın ıhtıyacının tmamını karsılarsın kolayca :)
     
    Von_Pasther bunu beğendi.
  5. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Yeniyim özür dilerim ordanda teşekkür ettim :)
    Lor yetermi peki bütün proteinleri karşılamak için?
    Şimdi optimum serious mass sipariş ettim geldi onu antrenman öncesi ve sonrasıyla kahvaltıda içicem bunun yanına loruda ekliyim o zaman :)
     
  6. loveofbody
    Offline

    loveofbody Yeni Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    lance armstrongu tanırsınız gelmiş geçmiş en iyi bisikletçi....oda tek testise sahipti ama yaptıkları insanüstüydü....yani bunun çok büyük bir sorun teşkil edeceğini sanmıyorum....

    ayrıca kazayı anlatabilirmisiniz ? acaba tabi sizin için mahsuru yoksa....allah yardımcın olsun
     
    Von_Pasther bunu beğendi.
  7. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    evet yeterlıdır proteın olarak cok kalıtelı bır kaynaktır proteın olarak
     
    Von_Pasther bunu beğendi.
  8. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    azimli olman gerekli, hormonal düzeyde bir sorunun olmasa bile psikolojik engelleri aşmak çok sıkıntılı olabilir kimi zaman. yaşını 19 diye belirtmişsin yani epey gençsin, önüne hedefler koy derim, hem kısa vadeli hem de uzun vadeli. bir de idman partneri bulabilirsen kendine motivasyonunu iyiden iyiye artırabilirsin..
     
    Von_Pasther bunu beğendi.
  9. ozan119
    Offline

    ozan119 Yeni Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle çok geçmiş olsun aynen stevenlms in ilk mesajına katılıyorum primo fln vurma
     
    Von_Pasther ve Danny Boy bunu beğendi.
  10. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    sevgili von pasther, zaten bir tane kalmış toplardan. sen ise onun da üzerine baskı kurarark, ben baskılıyorum dışardan sana artık gerek yok, gibi bir şey yaptırmaya çalışıyorsun. üstelik büyüdüğünü de söylüyorsun ki, vücudun bu eksiğini kapatmak için gayet güzel çalışıyor demektir, haa belki hiçbir zaman iki topun yerini tutmaz ama zaten kimse kazar geçirmek istemezdi öyle değil mi. bak bende retina yırtılması var, kalpte ritm bozukluğu var, boyun fıtığı var ama bunların hiçbirisi beni engellemiyor.sakın ola steroide filan yönelme. zaten eksik bünyeyi iyice bitirme.
     
    Von_Pasther bunu beğendi.
  11. Von_Pasther
    Offline

    Von_Pasther Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2011
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Sağ testisime bir darbe almıştım ve açıkçası doktora yaklaşık 1 hafta geç gittiğim için doktorum artık yapabileceğimiz bişey kalmadı almazsak kan zehirlenmesinden ölme riskin var diye izah etti durumu biraz daha geç kalsaymışım durum hayati olabilirmiş.

    Armstrong un tek testisi olduğunu bilmiyordum teşekkürler bilgi için :)

    Cevaplayan herkese teşekkür ederim primo konusu kapanmıştır :)

    Ama sanırım tribulus u en azından psikolojik olarak etkisinden dolayı alıcam tekrar teşekkürler
     
  12. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Zma tablet alabilirsin. Tamamen cinko magnezyum ve b vitaminnden olusur.
     

Sayfayı Paylaş