Ters piramit

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve kujokujo1 tarafından 1 Kasım 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kujokujo1
    Offline

    kujokujo1 Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2014
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar aklıma takılan bir soru sormak istiyorum sizlere konuyu söyle anlatayım 28günlük başlangıç programım var onu harfi harfine uygulayarak çalışıyorum suan 17.gündeyim program ters piramit şeklinde ilerliyor tekrar azdan coğa ağırlıklar çoktan aza doğru misal gögüs dumbbell benc prens hareketinde 8-10-12 tekrar ile girip ağırlıkları çoktan aza doğru düşürüyorum programımın son günlerine doğru bu 3 set olan hareketler 5 sete yükseliyor ve sabit tekrar oluyor örneğin incline barbell bench pres 5*10 veya dubbell benc pres 8-8-10-10-12 aklıma takılan ise bu sabit tekrarlardada ağırlığı düşürmelimiyim yoksa sabit tekrar oldugu için ağırlığıda sabitmi bırakmalıyım yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. BeqirJordan
    Offline

    BeqirJordan Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ağırlığı düşürmeden partner yardımıyla yapabildiğin en ağır kiloda yapman maximum gelişim bence.
     
  3. kujokujo1
    Offline

    kujokujo1 Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2014
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet bende öyle yapıyorum ilk setlerim maks ağırlıklar oluyor bir yere kadar çıkarıyorum kalan tekrarlarda partner yardımıyla çıkıyor ama asıl soruma cevap alamadım bilginiz varmıdır ters piramitte 8-8-10-12den oluşan dört sette 8-8 olan setlerde aynı ağırlıklamı çalışmalıyım yinede bir kademe düşürmelimiyim
     
  4. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    Çıkarabildiğin kadar çıkar. Çıkmıyorsa ağırlık düşür. Çok rahat çıkıyosa ağırlık arttır
     

Sayfayı Paylaş