Ter sorunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Volkan26 tarafından 24 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Volkan26
    Offline

    Volkan26 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    162
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar vücut geliştirme sporuyla ilgileniyorum antrenman sırasında gayet güzel ter atıyorum ancak benim sivilce sorunum var 19yaşındayım artık bıkkınlık geldi sivilceden eski salonumda pek terleme olmuyordu ama şimdiki salonda baya bi ter atıyorum ancak şöyle bi sorum olucak antrenman sonrası yüzüm terli olduğu için sivilcelerde artış olurmu yüzümü yıkamam yeterlimidir çünkü duşu 15-20 dk sonra alıyorum salonda almıyorum çünkü yurdum salona 10-15dklık bir mesafede sizce salonda mı duş almalıyım sivilceleri bu durum tetikleyebilirmi?
     
  2. faciaa
    Offline

    faciaa Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Ter tersine senin yüzündeki yağları dışarı çıkarır ve ileriki zamanlarda sivilce olayı düzelecektir ayrıca salonda duş alman daha iyi olur

    HTC One X+ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. Volkan26
    Offline

    Volkan26 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    162
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Anladım yarın dermatoloğa gidicem onada sorucam duruma göre bi şekilde hareket edicem artık.
     
  4. SoldiersOfGod
    Online

    SoldiersOfGod Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    589
    Beğenileri:
    319
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Sabahları ısısı normal olan 1 bardak suya 1 çay kaşığı karbonat katıp içmeni öneririm vücuttaki sivilceler vs. tarzı şeyler için.. Sabahları bunu aç karnına iç, yemek yemeden 1-2 saat önce, göreceksin vücudun temizlenecektir, eğer vücudunda iç organlarda bağırsakta falan toksinler varsa temizleyecektir hatta belki ishal bile olabilirsin ilk 1 hafta buda vücudunun temizlendiğine işarettir.. ayrıca bu kan dolaşımınıda hızlandırır ayriyetten kiloda aldırır..bizzat içiyorum :) Ayrıca karbonatı eczaneye veya aktara gitmene gerek yok A 101 de satılıyor karbonat, ordan alabilirsin bizzat ben içiyorum.. :)
     
  5. Volkan26
    Offline

    Volkan26 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    162
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Anladım teşekkürler dermatologa gidince spor mevzusundanda bahsediceğim bakalım o ne diycek :)
     
  6. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Yüzünden çıkan şey tuzlu sudur aslında.Buda sivilceleri arttırmaz aksine düşürür.En azından mantıken böyle düşünüyorum.Doktor daha iyi bilir.
     

Sayfayı Paylaş