Tek Sorun Boy

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve TheZekhen tarafından 25 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. TheZekhen
    Offline

    TheZekhen Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Konya
    Arkadaşlar yaşım 17

    boyum 177 cm
    kilom 62 k

    vücüdüm iyi yağ oranım cok az dümdüz karın kaslarım pazularım falan cok iyi belli gelişmek istemiorum tek sorun boy boyumun 195 olmasını istiorummmmm hemde cok

    bunun için ana sayfada bi gh falan birşeyler yazıordu hiç bir şey anlamadım o ilaç neyin nesi nerden alcaz bana acıklarmısınız onu alıp kullansam uzarmıyım lütfen bir bilgiii ???
     
  2. umitedge
    Offline

    umitedge Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Benim boyun 166 15 yaşındayım bende diyorum boyum 175 felan olsun senin gibi bence senin boyun gayet iyi o kadar uzun olmakta iyi değil bence 185 çok iyi bana göre.
     
  3. TheZekhen
    Offline

    TheZekhen Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Konya
    ya hayır ben voleybol oynuorum ve uzmam lazım ama artık babmdan cok sakalım var ve bbamın boyu 175 anamın ki 160 genetiktede ailede 175 den uzun hiç bir akrabam yok :(
    kısacası uzmam durdu ama buna rağmen o hormonla ilgili bilgi nerden alınır ilaç mı iğne mi hap mı kullanırsam uzarmıyım kaç para nerden alırım ne kadar zamanda uzarımmm ???
     
  4. umitedge
    Offline

    umitedge Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Grow Taller dene birde Uzamax diye bi ilaç duymuştum belki onlar faydalı olurlar.
     
  5. TheZekhen
    Offline

    TheZekhen Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Konya
    tamam da kendimi kobay faresi gibi kullanmam internet üzerindeki kimyasalları almam :(

    bize kesin bir cevap verebilecek birileri yok mu yada kesin bi cevap ala bilmek için hastaneye mi gitmeliyim ki ?
     
    puli19 bunu beğendi.
  6. Emre94
    Offline

    Emre94 Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2010
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    0
    Uzamaz kardeş Öyle ilaçlarla filan Bundan sonra bi 3cm daha uzarsın anca.
     
  7. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    ilaçla uzansaydı sokakta 1 tane boyu kısa insan bulamazdınız genetık neyse o beslenme ve hayat şartıda etkıler ama asıl payı genetık alır
     
  8. PablitoStyLE
    Offline

    PablitoStyLE Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    boyun 177 en fazla max 5 cm uzar.Doktora gitsen seni döver yollar cüce filan değilsin.
     
  9. Swager
    Offline

    Swager Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2011
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    401
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    maddida durmunu bilmiyorum ama imkanın varsa bi özel hastanede uzman bir doktorla görüş bu konuyu sana bazı testler yaparlar belki boyunun uzama ihtimali vardır ve eğer ihtimal varsa ona göre bi sistem kurarsın burdada kimse doktor değilki yada senin DNA hakkında fikrimiz yok.biz sana en fazla sağdan soldan arkadaşlarımızın yapktıklarını anlatırız ama oda herkese farklı etki yapar.
     
  10. onurr_535
    Offline

    onurr_535 Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    gowt hormonu eczaneye git ordan verırler..yada pratısyen hekıme yazdır bı sorun cıkmaz hemen yazar..sanırım boyle bı cvp beklıyosun...o senın dedıgını ergenlık cagına gırmeyen bebelere verırler.normal bı ınsana en basta vucundakı zararsız bı tımoru buyutup KANSER YAPMa ıhtımalı oldukca fazla sen boyle sevdalardan vaz gec allah ne verdıyse uzar zaten..
     
  11. wallace
    Offline

    wallace Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    180i bulursun en fazla. boyun kafaya takılacak cinsten değil bence normal boydasın.
     
  12. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Arama Kelimeleri : boy

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş