Tek Seferde Ne Kadar Et ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve zero59 tarafından 4 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Arkadaşlar Yaşım 16 Kilom 61 Boyum 1.78 7 Aydır Spor Yapıyorum Ve Az Önce Tavuk Göğsü Izgara 500 GR Yedim Yaklaşık 130 GR Protein Aldım Yani Günlük İhtiyacımı Karşıladım Gibi Bişey Yanlışmı Yaptım Nasıl Yapmalıyız Veya Doğrumu ?
     
  2. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    :eek::eek: Çok değil, kısa bir süre bile böyle devam ederseniz karaciğer ve böbrekler sinyal göndermeye başlar. 61 kiloda bir erkeğin, genç olduğunu yani anabolik hormonlarının da verimli düzeyde olduğunu hesaba katarsak dahi, bir porsiyonda alması gereken protein 25 - 30 gr seviyelerini geçmemeli. Sınır olarak 25 gr baz almak daha güvenli bir tercih, ancak daha ağır bir kütleye sahip olsaydınız üzeri düşünülebilirdi. Bana kalırsa günlük 130 gr protein almanıza gerek yok, 100 gr kaliteli protein yeterli olur, bunuda minimum 4 öğüne yaymaya bakın.
     
  3. mecnun12
    Offline

    mecnun12 Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    38
    200 gr - 200 gr - 100 gr et yesen iyi olurdu
    aceleye getirme
     
  4. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Sen biraz antrenman gibi düşünmüşsün çok ağırlık az tekrar , çok protein az öğün ama beslenmede işler değişiyor haberin olsun :)
     

Sayfayı Paylaş