Tek Dumbell ile ağırlık artırdırdım Sorun olur mu?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Genelkurmay tarafından 7 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Genelkurmay
    Offline

    Genelkurmay Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam arkadaşlar;
    bu sporu 1 senedir düzensiz olarak zaman buldukça kafama estikçe yapmaya çalışırıyorum evde.ilk aldigim dumbeller 2 tane 4 kg lik idi.Arkadaşımdan geçenlerde eklemeli 8 kg lık dumbellerini aldim ama 1 tane war sol kolumu 4 kg lar la çalıstırıyorum Bir Sorun olurmu diye merak ediyorum yada 2 taraf arasında belirli bir fark
     
  2. ///MPOWER
    Offline

    ///MPOWER Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Tek tek yapmanda senin için bi sakıncamı var?
     
  3. Kan Mevsimi
    Offline

    Kan Mevsimi Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Isparta
    Yani solu 4 sagi 8 mi calisiyorsun ayiptir sorması.

    Sakın oyle bırsey yapma benım yarımkılodan fark ettı bende duzensız yapıyordum sımdı duzenlı sısteme gecınce cok fark ettı. Senın kı %100 fazla bi yük yanı sakın yapma bi set sagi bi set solu sirayla yap...
     
  4. Genelkurmay
    Offline

    Genelkurmay Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tamam Arkadaşlar teşekkür ederim en yakın zamanda 1 tane daha almam lazım zaten
     
  5. Draqo
    Offline

    Draqo Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    222
    Ödül Puanları:
    0
    Yapacağınız böyle bir fark , zaten güçsüz olan solunuzu iyice geride bırakacaktır ve bu sporu düzenli olarak yapmaya başladığınızda size büyük sorun yaratacaktır. Her konuda ve özellikle barbell hareketlerinde sıkıntı çekersiniz. Barbell curl'de çalışırken en fazla 30 kilo girebiliyorsanız bu solunuz zayıf olduğundandır , sağınız bu dönemde gelişmez ve solunuz sağınızı yakalar vakit kaybedersiniz. Gittiğinizde alternative dumbell curl'de aynı ağırlıklarla yapmanız gerektiğinden ve öyle olması gerektiğinden , sağınıza göre geride bir kiloyla başlarsınız ve sağınız yine solunuz yakalayana kadar yerinde sayar.

    Görüntü olaraksa ciddi farklar yaratabilir zaman içerisinde. Lütfen bundan kaçının. İki kolunuzunda kaldırabildiği ortalama ağırlığı bulun ve bununla çalışın iki kol birbirini yakalayana kadar. Eğer zaten çok fark yoksa kendi kendinize bir fark yaratmak istemezsiniz bence.
     

Sayfayı Paylaş