Tek böbrekli bir insanın gainer kullanması

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve hugooos tarafından 10 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. hugooos
    Offline

    hugooos Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Arkadaşlar şuan birlikte antrenman yaptığımız biz arkadaşım var. Geçmişinde futbol sakatlanması nedeniyle böbreğinin biri alındı. Şuan için gainer kullanmaya ihtiyacı var. Sizce bu sıkıntı yaratır mı? Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. wrath06
    Offline

    wrath06 Üye

    Katılım:
    27 Mart 2010
    Mesajlar:
    556
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Kullanmaması gerekir supplementler zaten böbrekleri yorar tek böbreğe yüklenmek gerçekten büyük RİSK..
     
  3. BLAST
    Offline

    BLAST Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Doktoruna danışsa daha iyi olur...
     
  4. hugooos
    Offline

    hugooos Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Arkadaşım kalan böbreğinin diğer böbreğinde yerine geçebilmesi için büyüdüğünü söyledi. Bu durumda da sıkıntı yaratabilir mi?
     
  5. wrath06
    Offline

    wrath06 Üye

    Katılım:
    27 Mart 2010
    Mesajlar:
    556
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    53
    Böbregin buyumesi idrarın tek bir bobrege yuklenmesinden kaynaklanıyodur vucut bu duruma zamanla alışır ama bu tip sağlıkla ilgili sorunları kesinlikle doktorla paylasmalısın bizim dediklerimiz tavsiye niteliginde ve asla bu tip konularda referans alınmamalı
     
  6. hugooos
    Offline

    hugooos Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    artık spor hekimliğine danışacağız. teşekkürler..
     
  7. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Bu ciddi bir soru spor hekiminin yanında dahiliye hekimine başvurması gerekiyor. Ayrıca gainer gibi bir ürün içinde bence vücudu yormaya değmez. Beslenmesine yapacağı rötuşlar yeterli olacaktır. Eğer böyle de bir sonuç alamıyorsa diyetisyene gitmesini tavsiye ederim. Çünkü arkadaşının bir bakıma özel durumu var.
     

Sayfayı Paylaş