Tavukta Östrojen mi Var?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve maicana1998 tarafından 9 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. maicana1998
    Offline

    maicana1998 Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar nerdeyse her gün tavuk yiyince babam fazla yeme şimdiki tavuklarda östrojen var gibisinden bişey söyledi doğrumudur?
     
  2. jonahhex
    Offline

    jonahhex Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    38
    Köy tavuğu bulabilirsen (ki büyük sehirlerde zor ya da aşırı pahalı organik ayagina ) köy tavuğu ye en doğalı o :D Tavuk Çiftliklerinde ilaçlarla daha hızlı buyumeye tesvik ediliyo tavuklar bu da insan uzerinde bazi etkilere yol acabilir ama forumda kac kisinin gerçekten organik tavuk yedigini merak ediyorum :D Kısacası bulabiliyosan tabi ki organigini yemek daha mantikli ama forumda organik bulmaya calisanin cok olduğunu düşünmüyorum
     
  3. oyunsevervatandas
    Offline

    oyunsevervatandas Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenim Gorevlisi
    Yer:
    Istanbul
    Ostrojen olunca icinde jinekomastiyi mi tetikliyor?
     
  4. maicana1998
    Offline

    maicana1998 Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    valla meme uçları değişik benimde göğüsler pek yağlı değil ama uçları sürekli değişiyor bi sert oluyor bi yumuşuyor
     
    oyunsevervatandas bunu beğendi.
  5. oyunsevervatandas
    Offline

    oyunsevervatandas Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenim Gorevlisi
    Yer:
    Istanbul
    Benimde oyle sikiyorum alt kismi kas ama uclari bi garip. Ergenlikten heralde yada baya kilo verdim onda oldu
     
    Oguzhan_04 bunu beğendi.
  6. Calyente
    Offline

    Calyente Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Organik olarak satılan ürünlerin çok azının gerçekten organik olduğunu düşünüyorum. Üretici tavuğunu serbest ortamda yetiştiriyor ama verdiği yem yine aynı veya organik meyve/sebze yetiştirenler belki o ürün için ilaç vs. kullanmıyor ama daha önceki ürünlerden toprağa karışan bir sürü yabancı madde var. Ektiği yer aynı?
     

Sayfayı Paylaş