tavsiyelerinizi bekliyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve foollowme tarafından 8 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. foollowme
    Offline

    foollowme Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben 22 yaşında 1.76 boyunda ve 68 kiloyum. Yazda oldugumuz icin bu deger 65 ile 68 arasında oynayabiliyor. Ben kickbox yapıyorum ve onceden pazar gunleri haric hergun gidiyordum ama bir sure sonra kollarımın incelmeye basladıgını farkettim. Artık bir gun kickbox, 1gunde body yapıyorum. Size soracagım soru beslenmeyle ilgili olacak. Sabahları en az 3 yumurta yiyorum 2sini sarısıyla beraber.Antremanlardan once bal atıyorum. VE bodyden sonra muzla birlikle bıldırcın yumurtası beyazını iciyorum. Aksamlarıda lor peyniri yiyorum. Sizce bu beslenme yeterlimi? Protein tozu kullanmak istemiyorum aslında faydalı ama ben yinede sadece dogal yollardan beslenmeye calısıyorum. Sizce bunların yanına yiyecek olarak ne eklemeliyim? Şimdiden yorumlarınız icin teşekkurler...
     
  2. GallienoFerri
    Offline

    GallienoFerri Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Kollarının incelmeye başlaması normaldir, zira kickbox ya da benzeri sporlarda hareketli olmak oldukça ön planda tutulur, bu da bir nevi cardio yapmak gibidir. Eğer hacim yapma konusunda bir isteğin varsa, kuşkusuz söylediğin beslenme şekli yeterli olmayacaktır.
    Çok klasik ve özet bir ifadeyle, beslenme konusunda izlemen gereken yol şu şekildedir: Günlük vücut ağırlığının 2 katı kadar protein ve 4-5 katı kadar karbonhidrat alımı yapman gerekmektedir. Örneğin, 68 kg biri olarak yaklaşık 140 gr protein alman lazım. Peki bu 140'a nasıl ulaşırsın? 400 gr tavuk eti(80 gr protein), 4 yumurta-2 sadece beyaz, 2 tam-(20 gr protein), 100 gr tonbalığı(20-25 gr protein)..Bu şekilde kendin ayarlayabileceğin şekilde protein alımı yapabilirsin. Sana verdiğim örnekte toplam 120-125 gr protein değeri vardır, bunu 140'a tamamlamak için protein tozu, aminoasit gibi destekleyici ürünler kullanabilirsin. Elbette, protein tozu kullanmak zorunda değilsin, ancak protein tozu kullanmak alınması gereken günlük protein miktarı konusunda sana kolaylık sağlayacaktır. Mesela, günde 2 ölçek protein tozunu da 125'e eklersen 170 gr civarı olur. Ama yine de diyorsan toz alma gibi bir düşüncem yok, o zaman fazladan 100 gr kırmızı et ya da beyaz et yiyerek de bu açığı kapatabilirsin.
     
  3. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    [Off-topic]

    Foruma hosgeldiniz,
    Lütfen forum kurallarini buradan Kullanım sözleşmesi
    Okuyun!

    12 Açıklayıcı bir başlık seçin, başlık açılmadan da ne hakkında konuşulduğunu anlaşılabilsin. Başlıkların bilgi içermesi gerekir.

    Iyi forumlar
     
    diez bunu beğendi.
  4. foollowme
    Offline

    foollowme Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0

Sayfayı Paylaş