Tavsiyelerinize ihtiyacım var

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ysnkrks tarafından 4 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ysnkrks
    Offline

    ysnkrks Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar;
    Ben 22 yaşındayım. 20 gün önce 104 kiloydum. Büyük bir kararlılıkla ilk aşamada abur cubur yemeği, şeker kullanmayı, ekmeği bıraktım. Her sabah Yulaf ezmesi yiyorum öğleden sonra elma yiyorum. Bazen tavuk bazen yumurta ile doyuyorum. Hiç aç kalmayarak 20 günde 3,5 kilo verdim. Şimdi bunu bir tık ileri taşımak istiyorum.
    1- Yulaf ezmesinin çok faydasını gördüm. Özel marka olanından alıyorum, yağsız sütle ya da ev yapımı yoğurtla kahvaltıda ve bazen ara öğünlerde tüketiyorum. Bunu gibi hangi ürünleri tavsiye edersiniz?
    2-Haftada 4 gün yürüyüş yapacağım. Tempolu ve en az 1 saat olacak şekilde. Yulaf ezmesini ve diğer ürünleri spordan önce mi tüketmeliyim sonra mı?
    3-Dambıl hareketleri zayıflatır mı? İncecik olmak istemiyorum sadece derdim göbeğim ve göğüsümle :)

    Az çok içinde bulunduğum durumu anladınız :) genel olarak neler önerirsiniz ne tavsiye edersiniz tecrübelerinizden faydalanmak istedim.
    Şimdiden teşekkürler...
     
  2. ottontw
    Offline

    ottontw Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba

    1- Et, tavuk, hindi, ciğer, nohut, balık, yumurta(beyazı), lor peyniri korkmadan tüketebilirsin.
    2- Yulaf ezmesi karbonhidrat içerikli olduğu için spordan önce tüketilmesi tavsiye edilir.
    3- Dumbell hareketleri kalori yaktırır fakat tempolu yürüyüşte daha çok kalori yakıcağın kesin. Dumbell hareketlerini kalori yakmaktan ziyade kas hacmi ve şekillendirmesi için yapman daha doğru olur.

    Bol şanslar başarılar.
     

Sayfayı Paylaş