Tavsiyeleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Shadin tarafından 17 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Shadin
    Offline

    Shadin Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba Abilerim yaşim 15 boy 1.70 kilo 55-58 arasi forumdan okuduklarima gore kendime bir beslenme programi yaptim ayrica flexor hocanin dumbell ile evde calisma programini uyguluyorum,
    Sabahlari 3 yumurta beyazi,domates,findik ezmesi ve misir gevregi arada beyaz ekmekle nutella atiyorum zaafim buda benim :)
    Oglen 200-250 gr tavuk gogsu yada 1 tabak makarna 1 kutu tonbaligi ile yanlarinda 1 bardak visne kompostosu annemin yaptigindan :)
    Aksam genelde 200-250 gr kirmizi et, salata 4-5 dilim beyaz ekmek 1 bardak visne kompostosu
    Yatmadan 1 buyuk bardak sut iciyorum boyumun kisa oldugunu dusunuyorum
    Gun icinde cikolata,biskuvi yiyorum ayda bir neredeyse fastfood tuketiyorum
    Lor lor diyorlar maalesef peynir yiyemiyorum

    Agirlik calismasini oglen yemeginden 1-2 saat sonra Yapiyorum ardinda sinav mekik ve yatmadan once sinav mekik cekip sut icip yatiyorum

    Birkac sorum var omuzlarim dar ve dusuk yasimdan kucuk gosteriyorum genisletmek icin neler yapabilirim,birde agirlik calismasi ayakta yapiyorum boy uzamasini etkilermi bunu cok takiyorum kafama
     
  2. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Mrb.

    Eğer spor konusunda(VG) ciddi isen şekeri hayatından tümüyle çıkar derim ve şu zamanda fındık ezmesi çok yüksek miktarda yağ ve şeker içeriyor eğer has ezme alırsan senin adına pek problem olacağını düşünmüyorum...Gelelim Ton balığına; ton balığını ara öğün olarak yiyebilirsin mesela sabah kahvaltısını yaptın aradan 1.5 2 saat sonra öğle yemeğini yedin saat 3-4 gibide 1-2 dilim siyah ekmek ile ton balığını(Light) götürebilirsin ve sonrasında akşam yemeği meyve vs.. Yemek yedikten 1 saat sonra çalışırsan idealdir.


    Son olarak fazla ağırlık kaldırmadığın sürece problem olmaz...Ayrıca Flexor hocanın yazdığı omuz idmanları var onlara bakarsan sorularına cevap alabilirsin.
     
    Son düzenleme: 17 Ağustos 2012
  3. Shadin
    Offline

    Shadin Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Aslinda cok ciddi degilim fakat ilerde fit ve kasli bir vucudum olsun istiyorum cok şişmek istemiyorum
     

Sayfayı Paylaş