tavsiye ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve quitnes tarafından 30 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. quitnes
    Offline

    quitnes Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    merhaba arkadaşlar.yıllardır düzenli olmasada fitnessla uğraşıyorum vucut yapım fena değil..bu yıl elime para geçti ve vucudu patlatmak istiyorum artık...marka marka supplement tavsiyelerinizi gerekirse kür tavsiyelerinizi bekliyorum...not:daha önce hiç supplement kullanmadım..
     
  2. KratosS
    Offline

    KratosS Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2014
    Mesajlar:
    316
    Beğenileri:
    70
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Suplement bile kullanmadan kur ha ? :D sen o isi unut tozada gerek yok onun yerine bol bol tavuk ye.
     
  3. Ezar
    Offline

    Ezar Üye

    Katılım:
    14 Mart 2014
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    kürden kastettiği supplement kombinasyonu..
    eğer bu supplementleri alıpta beslenmene dikkat edemeyeceksen hiç bulaşma derim ama illa istersen whey+creatin+bcaa öneririm marka sorma sana kalmış bişey araştır kendine uygun olanı seç
     
  4. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Para İle herşeye sahip olabilirsin ama Fit bir vucuta asla bunu bi cıkart aklından önce.
     
  5. dedication
    Offline

    dedication Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben creatin çöp diyorum. Whey bcaa amini asit iyidir
     
  6. quitnes
    Offline

    quitnes Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    arkadaşlar biliyorum beslenme olmadan hiçbirşey olmayacağını.yıllardır bb ile uğraşıyorum zaten.neyse söyledim siparişleri weider premium protein,optimum bcaa,dymatize creatin ve optiman multivitamin söyledim.bakalım gelişmeleri yazıcam.2-3 ay bunlar bitince check upa girip sorun çıkmazsa iğne vurmayı düşünüyorum.
     

Sayfayı Paylaş