Tatminsizlik

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve Sensation tarafından 5 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Sensation
    Offline

    Sensation Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,

    Boyum 1.76 kilom 88 yaklaşık 4.5 aydır vg yapıyorum.Resimler bölümündeki arkadaşlara baktığımda 3 aylık 2 aylık falan diyerek gayet güzel fit vücut hatlarına sahip arkadaşlar var ben bu konuda sıkıntı çekiyorum acaba kilomu daha uygun bir seviyeye çeksem onlar gibi görünürmüyüm acaba.Çok uzun zamandır 81 in altına hiç inmedim.Ve uygun kilo hakkında düşüncelerinizide alabilirsem sevinirim teşekkürler.
     
  2. slymnasye
    Offline

    slymnasye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2006
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    385
    Ödül Puanları:
    73
    sensation oncelıkle spor hayatında basarılar dılerım...

    bu sporda bana gore ılk once hedefını belırlemelı ona gore calısmalısın cunku vg sporunda hersey bırbırıne baglı bırını muntazaman yapamazsan dıgerlerıde olmuyor malesef...

    ılk once defıne bır vucutmu ıstıyorsun yoksa hacımlı bır vucut mu ? kısa vadede once bunu belırlemelısın ve ona gore ıdman yapmalısın ona gore beslemelısın...

    ama anladıgım kadarıyla sen fıt fazla hacımlı olmayan bır vucud ıstıyorsun bunu yapmak da oyle kolay degıl aslında...

    oncelıkle boyle bır hedefın varsa yag oranın dusuk olucak hatlarının bellı olması ıcın karın kaslarının felan belırgın olması ıcın yag oranının dusuk olması gerekır aksı takdır de ne kadar calısırsan calıs ortaya cıkaramassın...

    az agırlık cok tekrar calıs beslenme duzenıne cok dıkkat et alman gereken proteın mıktarını al...

    forumda da 2 ay da felan cok ıyı sonuclar alan arkadaslardan behsetmıssın ıkı ayda kımse cok ıyı sonuclar alamaz senın o bahsettıgın arkadaslar yag oranı dusuk arkadaslar ve bu nedenle hatları belırgın onların da yapmak ıstedıklerı hacımlenmek herkes bu sporda bır seyler yapmak ıcın ugrasıyor ve kolayda olmuyor...

    o 2 ayda ıyı vucutlar cıkardıgını soyledıgın arkadaslar da yolun basında olduklarının farkındalar ve sadece yag oranları dusuk oldugu ıcın hatları belırgın... ve sende bu nedenle umıtsızlıge kapılma lutfen 2 ayda mıllet bır seyler yaptı dıye bu yuzdende canını sıkma ...

    herkesın genlerı antreman sıstemı beslenme duzenı farklıdır ve bır kısısye faydalı olan bırsey bır baskasına olmaz bu nedenle once 4.5 aydır neler yapıp yapmadıgınıa bır karar ver ve nerelerde eksık oldugunu tart ona gore calsı emın ol basarılı olursun...

    ıyı calısmalar dılıyorum...
     
    joseph18, Crespo ve Sensation bunu beğendi.
  3. Sensation
    Offline

    Sensation Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler slymnasye,

    Aslında ne istediğimi biliyorum ama bunun gerçekleşmesini nasıl sağlayacağımı bilmiyorum.Hocama ben üst kısmımı geliştirmek istiyorum ona yönelik birşeyler yapalım dedim oda yazdı brşeyler.Omuzlarda fark var fakat göğüste herhangi bir gelişme yok varsada çok az ek olarak sırt yapımı sevmiyorum arkadan bakınca omuzlarım çok düşük görünüyor yada bana öyle geliyor ek olarak bel çevremde simit var.Genetik olarak kollarım iyi durumda,hocam kollarım güçlü olduğu için göğsün zor etkilendiğini söylüyor Geniş bir göğüs kafesim var ve bu önden iyi görünmemi sağlıyor ama aslında pek birşey yok.Açıkçası hiçbir ek supplement kullanma düşüncem yoktu ama bilmiyorum 4.5 ay az bir zaman değil bence,acelemi ediyorum bilmiyorum işin gerçeği beslenmeme hiç dikkat etmedim bugüne kadar ne bulduysam yedim.

    Burda kafa patlattım baya okudum bi müddet beslenmeme dikkat edicem bide öyle deniyim kendime biraz güvenim gelirse resim yayınlayıp fikir alma yoluna giderim sanırım ama şuanda yorum isticek bişey yok ortada.Şu anda tek aklıma takılan şey acaba kilomu versem yoksa ağırlıkmı bassam?Forumdan okuduğum kadarıyla bir bulk olayı var ve önce kas yaparken kilo alımı sonra hızlı bir şekilde kilo atılımından söz ediyor birkaç arkadaşın çok güzel resimlerine ulaştım.

    Bu konu hakkındada yorum alabilirsem çok sevineceğim.Şu anda takip edeceğim beslenme sistemi
    sabah süt+müsli+2 yumurta
    öğlen makarna/ton balığı kepek ekmeği
    spor öncesi -2 saat karbonhidratlı yiycek
    spor sonrası 100 ml üzüm suyu+1 l süt
    evde 250 gr tavuk göğüs

    Eklenebilecek yada şu yanlıştır diyebileceğiniz birşey varsa yorumlarınızı bekliyorum.Bide bu sistemle denemek istiyorum daha olmadı ilaç kullnımına başlayabilirim.Yorumları bekliyorum.

    Cesaretlendirme için teşekkürler tekrar slymnasye.
     
  4. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0
    Şu yazdığın beslenme programında sabah aldığın protein bana az gibi geldi.

    Eğer mantıklı düşünürsen sabah vakti vücudun aç olduğu bir vakit. Süt casein proteini açısından zengindir; fakat sana asıl lazım olan kana çabuk karışacak türde proteinler.

    Doğal olarak en kaliteli ve iyi kaynak yumurtadır. Yediğin 2 yumurta yanına 4 5 yumurta beyazı eklemen çok iyi olur. Süt miktarını da yarıya çekebilirsin.

    Onun dışında 2-2,5 saatlik aralıklarla yemen ve bir büyük-bir küçük öğün şeklinde beslenmeni öneririm.

    Yapılan diğer yanlışlardan biri herşeyi bir öğünde yemektir.

    Mesela öğle yemeğinde kocaman bir salata yiyip diğer öğünlerde hiç sebze tüketmemek gibi...

    Ne yiyorsanız bunu güne yaymaya çalışın.

    ...ve benim gözlemlediğim en önemli şey UYKU.

    Kendi kendime diyordum, bu işin %50'si beslenme diye, ama bu UYKUymuş.

    Hafif bir göğüs antrenmanından sonra iyi uyumadığım için( günde 4 saat civarı) 3 gün boyunca ağrılarım geçmedi.

    1 nusubet 1000 nasihattan iyidir misali, asla aksatmam bundan sonra.

    Onun dışında hata yaptıkça doğrusunu öğreniyor insan.

    Hata yapmaktan çekinme; fakat aynı hataları tekrarlamamaya dikkat et.

    İyi sporlar.
     
    Sensation bunu beğendi.
  5. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    slymnasye az ağırlık çok tekrar çalış diyorsun adam daha 4.5 aylık sporcu. az ağırlık çok tekrar definasyonda yapılıyor ama nasıl?; kişi örneğin bench pressde 20 tekrar girecekse 20 tekrarı zorlanarak çıkarabileceği bir kilo seçiyor. sensation un durumu farklı 4.5 aylık bir insan bu kadar kısa bir süreçde ne kadar kas hacmi yakaladıki az ağırlık çok tekrar a girsin. sensation ne kadar kilolarından arınıp fit bir vücut yakalamak istesende öncelikle hacmi yakalaman lazım. zaten beslenmede o kadar iyi sayılmaz 4.5 ayda kazandığın kaslarıda yavaş yavaş yakarsın ve büyük bir moral bozukluğuyla sporu bırakırsın buna eminim. yapman gereken hafif bir cardio,sağlam ve kaliteli protein desteği ve sıkı antrenmanlar çıkartıp iyi dinlenmen gerek. zaten bu hacmi yakaladıkdan sonra vücudunda kötü bir görüntü kalmaz bodyci adam kendini bulk dada belli eder. senin bunları büyük bir disiplinle uygulaman lazım. ondan sonrasında resimlerini çekip siteye koyarsan bakarız nasıl bir vücut çıkar karşımıza ondan sonra definasyona uygunsa vücut geçebilirsin. kolay gelsin.
     
    Sensation bunu beğendi.
  6. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0
    Önce şu hacim tabusunu akıllardan silmek lazım.

    Bu durumdaki bir insana verebileceğin en son tavsiye bu olmalı.

    Çünkü kişi emeklerinin karşılığını görememkten yakınıyor bir nevi.

    Ben bu spora zorunlu olarak 7 8 ay ara verdim ve hala o eski ölçülerimi yakalayamadım.

    Fakat şunu söyleyebilirim ki eskisinden çok daha memnunum formumdan, çünkü çalışmamın karşılığını aynaya bakınca görebiliyorum.

    Eskisinden daha yağsızım ve bu da neye sahip olduğumu görmemi kolaylaştırıyor.

    Doğruya ulaşmak için tek bir yol yoktur.

    Eğer motivasyonun düşükse ve bunu nedeni fazla kilolarınsa, kilolarından arın; fakat bunu kas kaybederek yapma.

    Genelde definasyonda önerilen az ağırlık çok tekrar metodundan ziyade sen orta ağırlıkta kilolarla azami tekrarı çıkarmaya çalış, benim görüşüm.

    Unutma ki, sıkı bir ağırlık antrenmanından sonra metabolizma 36 saat boyunca normalden hızlı çalışıyor. Sen o kadar ağır çalışmasan bile bunun metabolizmana artı bir etkisi olacaktır.

    Bunun yanına mutlaka kardio eklemelisin.

    Bu şekilde gelen incelmeyle hem kütlene biraz birşeyler katar, hem de incelirsin.

    Daha sonra güzel bir beslenme programıyla tekrar yağlanmadan hacimlenebilirsin.

    Bu zordur; ama yapılabilir.

    Unutma ki seni salona götüren, o ağırlıkların altına sokan, ertesi gün yataktan yorgun kalktığında yine seni havaya sokan tek şey motivasyondur.

    Eğer onu kaybediyorsan başarıyı yakalaman çok zor.

    Önce motivasyonunu tekrar kazan.

    İyi sporlar.
     
    Son düzenleme: 6 Nisan 2009
    Sensation bunu beğendi.
  7. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    sleepy şu an arkadaşın durumunda olsam yinede hacimden vazgeçmezdim. herkesin yaptığı antrenmanı, beslenmesi, sistemi farklı herkesin kafasında başka bir sistem var ama senin dediğin, adam vücudu sıfırlasın ondan sonra kas inşaa etmeye başlasın diyorsun bu daha zor bişey. önce şu anki haliyle hacim e yoğunlaşırsa zaten yaz geliyor ufakda bir cardio ve kaliteli proteinle hem fazla yağlarından arınır hemde kas inşaasına devam eder.tabi herkesin görüşü farklı ama mantıklı olanı bu. ben bu şekilde şu anki halime çıkdım spora başladığımda 86 kiloydum 10 ay içinde 100 kilo oldum halen daha kilo almaya çalışıyorum ama bulk u aşırı yağlanmak olarak görmüyorum. yemeklerimde yağ yokdur sadece sütten aldığım bir yağ var. karbonhidratıda fazla alınca ne kadarda yağsız yesen hafif yağlandırıyor. fakat ağzıma ne şeker nede yağ sürüyorum benim yasaklılarım bunlar değişmeyecek. benim görüşüm bu. arkadaşada bunu öneriyorum. uygulayıpda sonuç almasam uygulayıpda sonuç alanlara bırakırdım sözü. yinede sensation a kalmış tabi. ayrıca emeklerinden verim almamakdan yakınıyor demişsin. emeklerden verim alabilmek bu sporda zaman istiyor. haydi o kadar emek verdim olmuyor diyorsa bir insan zaten yanlış giden birşeyler var demekdir. bu sporda emek verip karşılığını sabredipde bekleyemiyen adam zaten sporda fazla dayanamaz. 4 aya çıkmıyor o kaslar 4 aya yağ erimiyor.
     
    Son düzenleme: 6 Nisan 2009
    Sensation bunu beğendi.
  8. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.181
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    şunu açıkça söyleyebilirim ki, başlarda define vücut veya hacimli görünüm gibi bir kavram olmamalıdır. yani, daha bu sporda yeni adımlar atmış birisi baştan amacını seçmemeli, yoksa yanlış yollara sapabilir. ilk önce normal bir beslenmeyle vücudun tepkisi ölçülür, antrenmanların şiddetien göre vücudun verdigi tepkiler dogrultusunda bir amaç belirlenir, bu amaç ta basit bir hedef olmalı başlangıcta. kolay yag yakan veya kolay hacim alan gibi detaylara da bakılmalı. çok basit degerlendirme yapılmamalı bu şekilde. belli bir kütleyi saglamadıktan sonra define olmaya çalışsanız ne olur?. önemli olan defineyken cok dolu durabilmek, bunun içinde yıllar lazım ve bu hedef başlangıc safhasında bu kadar kolay belirlenemez.. biraz pişmek lazım define kavramının önemini anlamak için.


    hacim almaya devam etmekte yanlış olabilir şu an. bunu burda belirlemek kolay iş değil. vücudunu görmek lazım en başta. yani ölçülerin ne durumda? 88 kg 1.76 m boy a sahip bir vücut tatminsel anlamda bir sorun yaşıyorsa, o zaman mutlaka hatalı yaptıgı noktalar vardır.
     
    Sensation bunu beğendi.
  9. slymnasye
    Offline

    slymnasye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2006
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    385
    Ödül Puanları:
    73
    az agırlık cok tekrarın ne zaman yapıldıgını bılıyorum oncelıkle...


    sensation'un forumda 2 ayda cok ıyı yerlere gelmıs arkadaslar var dedıgı ıcın ben az agırlık cok tekrar dedım ayrıca dırek az agırlık cok tekrar calısmalısın dıye bır sey soylemedım sadece o ınsanlar gıbı olmak ıstedıgını dusundugum ıcın boyle bır sey yazdım...


    2 aylık sporcuların vucutlarına ımrenıp ben basarısızım dıye yakınan bır uyenın bosa yakındıgını ve zaten cok hacımlı bır vucut ıstemedıgını dusunerek hayal kırkılıgına kapılmamasını begendıgı vuctuların sadece yagsız kuru oldugu ıcın oyle oldugunu eger boyle bır hedefın varsa o yuzden boyle calısması gerektıgını anlatmaya calıstım...

    normal sarlarda bende mumkun oldugu kadar kendısını zorlamasından yanayım...
     
    jarhead bunu beğendi.
  10. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0
    Jarhead, benim değinmek istediğim noktayı kaçırmışsın.

    Ben asla sıfırlamakla ilgili birşey demedim; ama motivasyonunu bu neden dolayı kaybetmiş birinin yapacağı tek şey hatlarını biraz daha ortaya çıkarana kadar yağlardan kurtulmaktır.

    %3 yağ oranına in demiyorum kimseye.

    Siz de çok iyi biliyorsunuz ki motivasyon insana bu sporu yaptıran şey.

    Mükemmel beslenmek, mükemmel çalışmak ve mükemmel dinlenmek bu sporun 3 temel taşı.

    Fakat insana bunu yaptıran tek şeyin MOTİVASYON olduğunu unutmayın.

    Bunu kaybetmiş birinden asla ve asla iyi bir çalışma, iyi bir beslenme ve iyi bir dinlenme; dolayısıyla iyi bir vücut bekleyemezsin.

    Sporun fiziksel tarafına gömülüp psikolojik tarafını unutmayın arkadaşlar.

    Hepimizin elinde genel bir reçete var. Spora şöyle başlanmalı, şöyle devam etmeli, şu zamana kadar vücut tipine karar verirmemeli...

    Kısaca bütün yanlışlardan kaçmaya çalışıyoruz, fakat yanlışların doğruları insana kabul ettirmedeki gücünü unutuyoruz.

    Bırakın arkadaş ilk önce incelme yoluna gitsin. İmrediği vücudu elde etsin, ama bir dahaki definasyon dönemi geldiğinde anlayacak ki önce hacimlenip sonra kilo kaybetmek hem hacimlenip hem kilo kaybetmekten çok daha kolay veya vücut tipini öğrendikten sonra bu tarz durumlara karar vermek çok daha sağlıklı.


    Fakat arkadaşımızın bunu görmesi için önce kaybolan motivasyonu tekrardan kazanması gerekir.

    Bunun için de incelmesi gerekiyorsa incelmeli diye düşünüyorum.

    Kimseye bir dayatmam yok. Herkesin antrenman sistemi farklıdır.

    Bu yüzden bu sporda doğrular ve yanlışlar sadece kişinin kendi vücudu içindir.

    İyi sporlar.
     
    Son düzenleme: 6 Nisan 2009
    Sensation bunu beğendi.
  11. Sensation
    Offline

    Sensation Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar gerçekten ilginizden ötürü çok teşekkür ederim aklın yolu bir gibi bir sonuç çıkardım konuştuklarınızdan.

    Şimdi ben aslına bakılınca vücudundan memnun olmayan iri bir adam profilindeyim.Ben dediğim gibi çok uzun zamandır 81 kilonun altına hiç düşmedim ve düşersem nasıl görüneceğimden tam olarak emin değilim nedenine gelince 88 kiloyken ne isem 81 kilodada sanki oydum gibime geliyor benim ve sanki daha aşağıda düşsem pek bir fark olmayacak ve aynı bel simidine sahip aynı yapıya sahip bir adam olarak kalacağım.

    Ek olarak inanınki var gücümle çalıştım hiç ara vermedim her iki günün biri işten çıkıp salonuma büyük bir zevkle gittim ve gitmeye devam ediyorum.Ben düzgün bir fiziğim olsun istiyorum ve bunun için sabrederimde acıda çekerim fedakarlıkta yaparım.Şimdi benim korktuğum asıl şey kilo verdiğim taktirde ya cılız bir adam gibi olursam (cılız derken kassız) bildiğiniz gibi kilo vermekte belli bir süre. 4.5 ay bunlar içinse alın size bi 4.5 ay daha kilo vermek için o sırada doğru bir program takip edemeyerek pek bir sonuca ulaşamamak ve sonucunda olsun spor oldu sağlığım yerine geldi gibi sözlerle kendimi avutmaya çalışmak yada adam 1 senede bunumu yapmış psikolojisine girmek istemiyorum.Ben biraz karşılık istiyorum.Düşündüğüm minimumdan azını istemiyorum yani belirgin göğüsler omuz genişliği ve aynada baktığımda hoş bir görüntü çok şey istiyorsam bana bunuda söyleyinki hedeflerimi düşüreyim çünkü hayal kırıklığına uğramak emek verdiğim bi işte en son isteyeceğim şey.

    Bir örnek veriyim sizlere moral bozukluğumun seviyesini anlayabilesiniz diye.Şimdi daha öncede bahsettiğim gibi kol yapım gerçekten fena değil yani hiç çalışmadan iyi duruyordu.Şuanda 40 civarlarında gel gelelimki 1 ayı geçkin süredir barfix çekmek istiyorum.çok geniş tutmadan 4 bilemedin 5 diğer setler 2-3 kola gel omuz kasına bak ama barfix çek felaket.Yani anlayacağınız şunu diyeceğimki sanırım kilom biraz fazla geliyor kaslarıma bu kaslarımı kaybetmeden (görünümü küçülsün hiç sorun değil yeterki emeğim gitmesin ) kilo vermenin bir yolu varmı besinlerime dikkat edersem bu işi başarırmıyım?Benim vg yi bırakmak gibi bir durumum söz konusu değil resimlerini paylaşan arkadaşlar bana sadece hırs katıyorlar ve birazda moral bozuyorlar onun dışında hedefim herzaman daha iyi olmak ben sadece biraz karşılık almak istiyorum.

    Bana fikirlerinizi söylerseniz onları uygulamaya koyacağım ve 2 ay sonra resimlerimi çıkartırım hepimiz sonuçları görürürüz ve ona göre ne yapılması gerektiğini tekrar konuşuruz ama şuanda beslenme olayına önem vermek istiyorum izninizle,ben sabah 8.30 aksam 6.30 çalısıyorum ve beslenmeme hiç dikkat etmedim bugunden itibaren yazdığım besin programını takip etmeyi düşünüyorum ek olarak sizin düzeltmeleriniz.

    Genel itibariyle yapmak istediğim şey kas kitlemi kaybetmeden ve arttırarak kilo vermek ve 1.76 lık boyuma uygun hatlarımı belli edicek bir duruma gelmek yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

    Sleepy öncelikle teşekkür ederim tekrar motivasyon konusu çok doğru,arkadaşlarım fena diilsin hocamın sen oluyorsun demesi bi bakış bile okadar cesaret ve güç veriyorki.Göğüste sıkıntım var ve programım buna yönelik 1. program göğüs 2. program omuz ağırlıklı ve bunlar takip eden günlerde yapıyorum sonraki gün ara veriyoruym ve tekrar.Normalde 2 gün aralıkla gidiyordum.Kiloyu çözersem sanırm biraz daha cesaretleneceğim.Programımda herşeyi dumbell lar ile çalışmaktayım bench press dahil.
    4 set 10 tekrar bench te tek dumbell 22.5 kg son, fly 15 kg son, curl 12.5 son, seat curl z bar ile 20 kg son ek dips max 8 çıkartabiliyorum.

    Göğüs ve zayıflama için bir program önerin olabilirse çok sevineceğim.

    Orta kilolar çok tekrar derken yapabildiğim kadarmı anlamalıyım?

    Teşekkürler jarhead.Avatardaki sen isen boyun yaklaşık 1.90 a yakın olmalı baya güzel bir fizik şimdi bakınca sen kendine 100 kiloda vucudum güzel diyebiliyorsan ne mutlu ben diyemiyorum.Benim istediğim şey önce sanırım ben oluyorum kelimesini kendimden duymak belim kalın üstüm nekadar yapılı olursa olsun doğrumu bilmiyorum bel nekadar incelirse yapı okadar iri görünürmüş ve kilo verirken en son giden yerde bel imiş.Benim sabrım yerinde emek ve verim konusunada çok katılıyorum fakat korkumu anlamışsındır sanırım ya olmazsa korkusu ve psikolojisi duyuyorum yapı olarak gelişememe durumlarını ve ister istemez çekiniyorum bu durumdan.Bende olmak isterim 90 kiloda yapılı bi vucutta olayım hatta 95 e cıkıyım sonra kiloları atıyım ama bende böyle bir durum söz konusu değil ben birşey göremiyorumki bişey atayım.O yüzden bana hak verirsen sende kilo vererek kas alma yoluna gitmeyi enazından belli birdönem böyle ilerlemem sanırım daha iyi olucak ardından bulk olayı daha mantıklı gibi geliyor yardımlarını ve yorumlarını bekliyorum teşekkür ederim tekrar.

    Hatalı yaptığım birşeyler olduğu kesin sonuçta istediğimi alamıyorum şuanda en çok gözüme batan şey belimin kalınlığı ve göğüste gelişmeme yada ben göremiyorum ek olarak göğüs ağırlıklı çalışıyorum ama göğüs fos başka hareket kalmadı barlara geçicem sanırım bir sonraki programımda hocam bu daha dengeli diyor dumbellı çalışmalar için bir fark yokdiyor. Önümüzdeki günlerde besin sistemimi düzelterek devam etmeyi düşünüyorum yardımlarınız için teşekkürler.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 7 Nisan 2009

Sayfayı Paylaş