tartıya bakınca veremedim diye üzülürler ben verdim diye üzülüyorum

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mavzer95 tarafından 8 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mavzer95
    Offline

    mavzer95 Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    6-7 haftadır yoğun spor yapıyorum düzenli haftada 3-4 gün beslenmeme çok dikkat ederım açlık veya susuzluk cekmem ama tam 4 kilogram vermısım 90 dan 86 a düşmüşüm hani beni bu kuşkulandırdı biraz fazla mı verdim acaba kaybettiğimin ne kadarı kas ne kadarı yağ diye düşündürdü beslenmemi şöyle yazayım

    ortalama günde 150-200 gr tavuk gögüsü

    sabah haşlanmış 2-3 yumurta günde 100-200 gr lor peynir 200 300 gr yoğurt süt vb

    sadece protein içeren besinleri yazdım tahmınımce günde 110-135 gr arası yapıyor
     
  2. bugraysl95
    Offline

    bugraysl95 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Ya Kardiyo yu Azaltıp Kalori Yakımını Azaltıcaksın Ya da Daha Çok Yiyeceksin Birde Kilo Almaya Çalışıyorsan Daha Çok yemelisin Protein Karbo Ayarını İyi Yap :)
     
  3. mavzer95
    Offline

    mavzer95 Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Sadece yağ yakmak istiyorum bu kadar hızlı olması aklıma kas kaybı mı oldu sorusunu getiriyor.
     
  4. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Diyette olsan bile karbonhidrat ihtiyacin oldugunu unutmamalisin, diyette en onemli sey alinacak olan kisitli karbonhidratin zamanlamasidir. Forumda bu konu ile ilgili bir cok konu var. KArdiyo zamanin kardiyo oncesi aldigin besinler ve sonrasi, kas-yag yakimini etkileyecektir. Bir cok uyenin yag yakma gunlugunden yararlanabilirsin .
     

Sayfayı Paylaş