tam anlamıyla ne yapmalıyım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ereka tarafından 9 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ereka
    Offline

    ereka Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar hiç uzatmadan sıkıntımı dile getirmek istiyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim
    20 yaşındayım boyum 1.70 ve kilom 86 yani fazla şişman bi adamım ve bu kilolardan kurtulmam gerek daha önce spor yapıyordum ve 76 kiloya kadar düşmüştüm 8 ay çalıştıktan sonra 76 oldum ancak okula başlayınca tekrar hızlı bir şekilde geri aldım kiloları yurtta kaldığım içinde yemeklere de fazla dikkat etmedim açıkcası şimdi tekrar başlamaya karar verdim ama nasıl bi yol izlemeliyim önceki çalışmalarımda kardiyo ve hafif ağırlık çalışıyordum bunun yanın da wieder CLA kullanıyordum ama 8 ay boyunca hergün çalışmama rağmen ancak 10 kilo verebilmiştim ve onuda geri aldım
    okulun salonu son sistem herşey mevcut kaldığım yurtta sabah kahvaltısı çıkıyor (peynir_süt vs. yumurta bana alerji yapıyor o hariç ) akşam da salatasından etine çorbasına herşey var isteğe göre alıyoruz
    yani beslenme planı ve çalışma planı nasıl olmalı elimdeki şartlara göre ne yapmam gerekir resim gerekirse yükleyebilirim
    özet olarak neyi yanlış yaptığımı bilmiyorum ve tam olarak ne yapöalıyım onu merak ediyorum
    kafa_ yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Kardio mutlaka yapmalısınız ağırlık çalışarakta hem daha az kas kaybı yaşarsın hemde kilo vermene katkı sağlar

    kilonu geri aloma nedenşn beslenme olduğunu düşünüyorum bende 30 kg kadar verdim kardıoyu bırakmama ragmen 1 senedır kılom aynı beslenmeye dıkakt edın zayıflayınca boşvere getırmıssınız sanırım

    Akşam akrbonhidrat almayın et tarzı yemekler yiyebılırsınız proteın acısından öğlen ve sabah karbonhidrat + proteın alın karbonhidrat alırkende kompleks karbonhidratları tüketin googleye yazarsanız hangileri görürsünüz.

    yumurtanın yerini hiçbir besin tutmaz en azından 1-2 tane tüketmeye çalışınbuyuk bır sorun olmuyorsa bu sıze
     
  3. ereka
    Offline

    ereka Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler hocam yumurta 1.dereceden alerji bende direk komalık yani peki kardiyo çalışmları nasıl olmalı yani en önem vermem gerekekn en etkili nasıl olur yani koşu bandı düz koşu bisiklet mekik alt üst karın ,göğüs ve kelebek kol ve göğüs olarak çalışıyordum sizin 30 kilo vermenizdeki en etkili olan nedir acaba
    bide suplmnt olarak tavsiyeniz varmı acaba ?
     
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Kardioyu 40 dk aralıksız yapın ortalama 40 dk idealdir
    koşu yapın ardındanda bısıklet bısıkletı 10 15 dk yapın yeter ama koşuyu 40 dk cıvarı yapın koşabılıyorsanız koşun ama önce yuruyun arada koşun sonra tekrar yuruyun yanı ısının sonrada soğutun vucudu anıden kosup anıden durmayın kalbe zarar.

    suplamentı suplamentler bolumunde yorumlara gore kafanızda fıkır oluşur
     
  5. ereka
    Offline

    ereka Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler :)
     

Sayfayı Paylaş