Tüm vücut antrenman programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve neverbackdown. tarafından 1 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba herkese 17 yaş 183 boy 86 kg ( yağlı değilim ) şuanda 3 gün kickboks 1 gün zamanım varsa 2 gün fitness yapıyorum.Dayanıklılık ve güç için çalışıyorum ancak görüntümede çok önem veriyorum. Bundan önce sadece haftada 4 gün fitness yapıyordum.Tüm vücut çalışmanın daha iyi olacağını düşündüm ve yeni bir program yaptım sizce nasıl? İzole hareketler var çünkü görünüşe önem veriyorum.Kullandığım supplementler hergün 1 supradyn all day.Whey protein tozu ancak whey protein tozunu nadiren içiyorum , beslenmem iyi.

    Step-Ups 1dk x4 set
    Inclıne Bench Press 3x12
    Chest Dips 3x12
    Chin Ups 4xmax ( öne )
    Pull Ups 3xmax
    Wide-Grip Latpulldown 3x12
    Dumbell Lateral Raises 3x12
    Barbell Curl 4x12
    Triceps Pushdown 3x12

    Vücudumun en iyi yeri kanat ve bacak.Üst göğüs , biceps ve yan omuzlarda zayıf.Kickboks antrenmanlarında hep şınav filan çekiyoruz o yüzden orta göğüs için dumbell press ' e gerek varmı ?
     
  2. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    -Squat
    -Deadlift
    -Bench Press veya Dips
    -Lat Pulldown veya Pull Up veya Row
    -Push Press
    -Chin Up veya Barbell Curl

    Kuvvetlenmek isteniyorsa compound hareketlerde ağırlık artışı onplanda tutulmalı. Squat ve Deadlift gözardı edilemez. Bu tip hareketler çekirdek gücü artırdığından önemli. Bacakları ihmal eden de güçlü olamaz. Izole hareketler vakit kaybı.
     

Sayfayı Paylaş