Tüm vücut antrenman programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve neverbackdown. tarafından 1 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba herkese 17 yaş 183 boy 86 kg ( yağlı değilim ) şuanda 3 gün kickboks 1 gün zamanım varsa 2 gün fitness yapıyorum.Dayanıklılık ve güç için çalışıyorum ancak görüntümede çok önem veriyorum. Bundan önce sadece haftada 4 gün fitness yapıyordum.Tüm vücut çalışmanın daha iyi olacağını düşündüm ve yeni bir program yaptım sizce nasıl? İzole hareketler var çünkü görünüşe önem veriyorum.Kullandığım supplementler hergün 1 supradyn all day.Whey protein tozu ancak whey protein tozunu nadiren içiyorum , beslenmem iyi.

    Step-Ups 1dk x4 set
    Inclıne Bench Press 3x12
    Chest Dips 3x12
    Chin Ups 4xmax ( öne )
    Pull Ups 3xmax
    Wide-Grip Latpulldown 3x12
    Dumbell Lateral Raises 3x12
    Barbell Curl 4x12
    Triceps Pushdown 3x12

    Vücudumun en iyi yeri kanat ve bacak.Üst göğüs , biceps ve yan omuzlarda zayıf.Kickboks antrenmanlarında hep şınav filan çekiyoruz o yüzden orta göğüs için dumbell press ' e gerek varmı ?
     
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    barbell row ve squat eklenmeli,senin durumunda squat yerine deadlift de olabilir.ben olsam barfixlerde çok tekrar çıkarabiliyorsam bir tanesine ağırlık ekler tekrarı düşürürüm,lat pulldownı da çıkarır yerine barbell row koyarım.tabi barbell rowu başa çekersin.zaten incline ve dipste ön omuzları halletmiş olursun,yan omuzları girerken de superset face pull koyarım.hem trapezleri hem sırtın üst kısmını hem arka omuzları barfixlerden ayrı çalıştırmış olursun.idman sonunda da 3x5 gibi ağır deadlift,tam hakkıyla tüm vücudu çalıştırmış oluruz.
     
    neverbackdown. bunu beğendi.
  3. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim ancak haftada 1 yetersiz gelir diye düşündüm.Araştırmalarımda bunu gösterdi.Güç bir nebze korunur ancak kas büyüklüğünün korunması ve gelişimi çok zor oluyor sonucuna vardım.haftada 2 gün kickboks 2 gün fitness yapabilirim diye düşündüm.haftada 1 günde boksu iptal ettim.ağırlık antrenmanı öncesi gölge ve torbada çalışırım ısınma için aynı şey olur.

    Peki upper-lower yapmak mk daha iyi olur yoksa 2 günde full şekilde mi? Ben 2 günüde full body düşündüm çünkü bacaklarım genetikten çok güçlü şimdi yalan olmasın hayatımda adam gibi bacak çalıştığımı hatırlamıyorum ama bacağım 61 cm calfım 43 cm civarı.tabiki öyle aşırı yağlı değilim.Daha da büyümesini istemiyorum.Eğer bu şekilde 2. Gün yapıcaksam yine aynı bölgeler için ve aynı sayıdamı tekrar yapmam gerekir.Şimdiden teşekkürler
     
  4. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    evet 2 günde fullbody daha iyi olur,yoksa 1 gün çalışmaktan pek farkı kalmaz.2 gün çalışacaksan recovery durumuna göre çalış derim ben,çünkü kickboks ve fullbody idmanların hangi güne denk gelicek bilmiyorum.eger iyileşmede zorluk yaşıyorsan tam olarak izoleleri azaltırsın,zorluk yaşamıyosan yüklenebilirsin aynı şekilde.
     
    Son düzenleme: 3 Mayıs 2015
    neverbackdown. bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş