supplementte cahiliyetim

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve batihn tarafından 8 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. batihn
    Offline

    batihn Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Üniversite öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaş eyvallah o kadar şey paylaşılmış okudum ama anlayamadım yani bir gün diyorum tamam amino asit protein tozu bi arada kullanıcam sonraki gün almıcam. Kafam çok karıştı. Forumda dicek arkadaşta kusura bakmasın cidden kafam basmadı. şimdi yaklaşık 8 aydır spor yapıyorum ilk başlarda 10 kilo aldım fakat bünyem resmen tıkan bi el at durumu var. boy 1.82 kilo 66 . weider whey premium kullandım en son. yaklaşık 2-1 kg lik kilo katkısı oldu (yağ değil). Şimdi benim merak ettiğim benim hacim için creatin mi amino mu protein le aminoyu bi arada mı kullanmam gerekiyor bilemedim ? Ne yapmalıyım. beslenmem iyi (final dönemleri sporu bırakıyorum yaklaşık 2 hafta diğer dönemler sürekli çalışıyorum) kg başına 2 protein falan bunları dikkate aldığım dönemler oldu fakat verim alamayınca doğal olarak moral bozuldu( uykuda en az 8di)
     
  2. SPARTACUS5
    Offline

    SPARTACUS5 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Doctor
    Yer:
    İstanbul
    Hacim almak isteyen bir sporcunun temel supplementleri,
    -multivitamin
    -whey
    -creatin

    bunların üzerine durumuna göre bcaa, glutamin,balık yağı,zma,aminoasit,preworkout ürün ekleyebilirsin..
     
    batihn bunu beğendi.
  3. batihn
    Offline

    batihn Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Üniversite öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    spartacus öncelikle cevap verdiğin için teşşekürler . neden öncelikle creatin dedin sadece kaldırıcağım ağırllığı arttıracağı için mi yoksa başka bir nedenide var mı. Birde amino yu da eklesem çok mu olur
    --- Mesaj birleştirildi, 8 Ocak 2014 ---
    cevapladığın için çok teşşekkürler bide neden creatine olduğunu çok azda açarmısın ? ağılığı artırmaya desteğinden başka bişey varmı ? creatine amino protein tozu çok mu olur
     
  4. SPARTACUS5
    Offline

    SPARTACUS5 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Doctor
    Yer:
    İstanbul
    Creatin bu saydıklarım arasında hakkında en çok araştırma yapılan supplementlerden biri.Kasların enerji kapasitesini arttırarak sporcunun dayanıklılığını ve güç düzeyini arttırdığı,hacim artışına yardımcı olduğu kanıtlanmış bir takviye.Bazı insanlarda (benim gibi) monohidrat formu etkili olmuyor, daha komplex formlarını kullanabilirsin böyle durumlarda.
    Bir de aminoyu eklesen çok fazla olmaz fakat senin en fazla ihtiyacın olan şey kilo artışı.Boyuna göre çok zayıfsın.Senin yerinde olsam gainer kullanırdım böyle bir durumda aminoasit yerine.
     
    batihn bunu beğendi.
  5. batihn
    Offline

    batihn Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Üniversite öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    hem gainer hemde protein çok mantıklı mı sizce yoksa sadece gainerdan mı bahsediyorsunuz
     
  6. SPARTACUS5
    Offline

    SPARTACUS5 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Doctor
    Yer:
    İstanbul
    Gainer alırsan yanına whey almana gerek kalmaz.Creatin ile kombine edebilirsin bu durumda.Creatin içeren gainer var mı bilmiyorum,varsa ondan da yırtarsın ;)
     
    batihn bunu beğendi.
  7. oğuzhan1909
    Offline

    oğuzhan1909 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2013
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    gainer + creatin diyorum durumun musaitse kaliteli gainer alirsan for example : weider optimum olabilir sana yeter haa bide whey alirsan sabah kalkinca bi olcek recovery olarak alirsan yemede yaninda yat :)amino asit almana gerek yok gainerdaki ve whey proteindeki aminolar baslangic ve orta seviyeye az cok yetecek durumda whey protein icinde bca da var
     
    batihn bunu beğendi.
  8. batihn
    Offline

    batihn Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Üniversite öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Ya aslında gainerı pek istemiyorum çünkü spordaki hocam gainer yerine daha fazla pirinç pilava yüklenmemin mantıklı olduğunu söylüyor . Ne yapim hangisi daha mantıklı bilemedim
     
  9. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
    Gainer gereksiz seninde belirrtiğin gibi makarna, pilav,yulaftan karşılayabilirsin.
    Creatine katkılı whey protein olabilir Muscletech performance series yanınada bcaa kullanmanı tavsiye ederim .
     
    batihn bunu beğendi.
  10. batihn
    Offline

    batihn Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Üniversite öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Aslında bana marka isleride lazım 17sinde alıcam bunları bir nevi son çırpınışlar. Giricem az buçuk bilgimle supplement satan yerdeki adamın yönlendirmelri olur markalar herhalde. Şu anki düşüncem arkdaşlarında yönlendirmesiyle creatin ve protein tozu . protein tozunuda galima optimumwhey alıcam.
     
  11. Dropset
    Offline

    Dropset Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    Valla bende paran varsa whey yerine gainer kullanmanı tavsiye ederim. Creatine ' de en iyi Glutamine le etki gösterir. Universal Gain Fast + KGT veya powermix bana çok daha iyi etki gösterdi açıkçası.
     
    batihn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş