SUpplementler Zararlımıdır Acil !

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve 007EMRE tarafından 20 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. 007EMRE
    Offline

    007EMRE Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    132
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar bu sporda yeniyim başlayalı 2 ay oldu.Hocamın tavsiyesi üzerine multipower ' ın BCAA 300 Tablet lik amino asidi ve %100 Whey protein tozunu aldım.Amino asidi antremandan önce ve sonra 2 şer olarak kullanıyorum.Protein tozunuda sadece antremanlardan sonra 3 ölcek 300ml su ile karıştırıp içiyorum.Ancak bugun gittiğim beslenmez uzmanı kesinlikle bu tür ilaçları kullanmamam gerektiğini ve devam edersem karaciğerde,böbreklerde ve iç organlarımda büyük zararlara yol açacağını söyledi.Bende doğal olarak çok korktum.Yorumlarınız benim için çok değerlidir.Lütfen bu ilaçlar hakkında tecrübesi olan kişiler cevaplasın şimdiden teşekkürler. :)
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş