supplementler ve iştah

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve fatihch tarafından 2 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. fatihch
    Offline

    fatihch Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    GELİR UZMANI
    Yer:
    İSTANBUL
    arkadaşlar ve üstadlar herkese merhabalar. yaklaşık 1 yıldır body ile ilgileniyorum ve supplement kullanmaya 2 hafta önce başladım, hardline bcaa ve protein tozunu birlikte kullanıyorum fakat bu sürede mide bulantısı ve aşırı iştahsızlık sorunu yaşıyorum yardım edebilecek var mı. değerli görüşleriniz için şimdiden teşekkürler :))
     
  2. metallica
    Offline

    metallica Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    bcaa kullanmadım hiç ama mesela sabah ilk kalktığımda protein tozu içerim yarım saat sonra kahvaltı yaparım ama nasıl bole zorraki oluyor aç karna içilen protein tozu benim iştahımı kapıyor. sizinkisi nasıl gün boyu falan mı canınız birşey çekmiyor?
     
  3. fatihch
    Offline

    fatihch Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    GELİR UZMANI
    Yer:
    İSTANBUL
    bende gün boyu bu sorun devam ediyor, acaba kombinasyonda mı bir hata yapıyorum anlamadım
     
  4. metallica
    Offline

    metallica Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    bana kalırsa kombinasyonda bir sorun yok fakat psikolojik olabilir benimkisi sadece sabah zamanım olmadığı için yarım saat sonra kahvaltı yapmak zorunda kalıyorum iştahım bir tek orda olmuyor yani
     
  5. fatihch
    Offline

    fatihch Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    GELİR UZMANI
    Yer:
    İSTANBUL
    hocam sen protein tozuyla sıvı tükettiğin için kısa vadede iştahsızlık yaşayabilirsin bence bu normal yani yarım saat sonra kahvaltı yapmak tabiki zor olabilir ama benim durum farklı günde 4 öğün yerken bu 2 ye düştü, ne yapcam bilmiyom :)
     
  6. MARCELLO
    Offline

    MARCELLO Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    Herkesin bu tür ürünlere verdiği reaksiyon farklı. Biri iyi tolare ederken diğeri edemeyebiliyor. Benzer şekilde kullanılan ürünlerin saflığı,doğallığı falan da çok önemli.
     
  7. fatihch
    Offline

    fatihch Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    GELİR UZMANI
    Yer:
    İSTANBUL
    peki bu durumda en optimum supplementi nasıl belirlicez??
     
  8. metallica
    Offline

    metallica Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    bunu anlamanın tek yolu deneme yanılma galiba çünkü ürünler kişiler üstünde farklı etkiler gösterebiliyor
     
  9. FATEMA
    Offline

    FATEMA Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Benim problemde aynı gainer kullanmaya başlayınca iştah gitti yerimde sayar gibi oldum pek bi işe yaramadı gibi ama 10 gün sonra tartılcam bakalım ne olmuş göreceğim,ben aç karna alsam gainer ı iştah kapanıyor,tokken alsam 5 6 saat iştahın ı sı olmuyor bi kilo alsam inanın yağa bile razıyım biraz hacimli olmak lazım pantolonların belleri olmuyor sinirim tavan yapıyor şöyle bi hacimlenemedik de daha erken zamanla inşallah beli kalınlaştıracağım 80 e çekmeye çalışacağım.
     
  10. lasthunter
    Offline

    lasthunter Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    28
    Bende simdiye kadar hicbir protein tozunda olmuyodu ilk defa kompleks protein tozu kullanmaya başladım ronnie coleman pro antiumu o baya istahimi kapatti dedigin gibi mide bulantisi da oluyo hafif
     

Sayfayı Paylaş