Supplementler ve cinsel hayata etkileri.

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Serhats tarafından 11 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Serhats
    Offline

    Serhats Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Bu konuyu acmamdaki sebep kullandıgım supplementlar yuzunden ereksiyon problemi yaşamam ve bu konudaki bilgi sahibi arkadaşların yardımcı olabileceğini düşünmekteyim.

    öncelikle whey protein, arginine, lysine, L-glutamine gibi ek besinlerin kullanımı ereksiyon problemi yaratırmı?


    çok sağlıklı bir cinsel hayatım vardı fakat supplementları uzun süreli kullandıgımdan dolayı oldugunu dusundugum bir ereksiyon zorlugu yasıyorum yada stres kaynaklı ve uyku duzensizliğinden kaynaklandığını tahmin ediyorum.

    Birçok yabancı sitede araştırdım Whey proteini içersindeki amino asitler ve ayrıca aldıgımız L-glutamine, Lysine vb. ürünler ereksiyon olmakta zorluk yaratırmı?Yabancı sağlık sitelerinde okudugum üzere aşırı kullanım veya uzun süreli kullanım vücudun kendi salgılamasını durdurmasına sebep olabiliyormuş

    (bkz: http://www.pegym.com/forums/pe-theory-science-forum/3004-question-regarding-glutamine-l-2.html)

    (bkz: http://www.steadyhealth.com/Does_Whey_protein_effect_penis_erection_t126058.html)


    eğer whey proteini hariç diğer supplementlara 1 ila 2 ay ara verirsem vucud fonksiyonlarım normale dönmesi mümkünmüdür?

    amacım burda çoğu kişi supplement kullanıyor ve okudugum üzere çok kısa sürede maksimum sonuç almak isteyen insanlarda var ve ilaçları satın alırken sadece pozitif etkilerinden bahsediliyor heryerde acaba negatifleri nelerdir vede kendi sorunuma çare bulmak istiyorum.

    son zamanlarda bu problem artış göstermeye başladı gercekten eskiden ereksiyon olmam 5 saniye surerdi fakat şimdi oldukca zorlaştı ve bu beni asırı derecede sıkmaya başladı bu konuda büyüklerimizin önerileri nelerdir?hangi supplementa ara vermeli dozajı ne kadar olmalı ne sıklıkla kullanılmalıdır.

    Teşekkürler
     
    TuGhAn ve ugur_m bunu beğendi.
  2. Ch84
    Offline

    Ch84 Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsel Hayata etkisi olacagını sanmıyorum.
    Ama tüm supplementleri kullanırken belli aralıklarr verilmeli sonucta vucuda fazla yüklenmemek gerekir.Uzun süreli kullanımlarda yan etkiler cıkabilir.
     
  3. Serhats
    Offline

    Serhats Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
  4. Malefice
    Offline

    Malefice Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenileri:
    67
    Ödül Puanları:
    38
    Ereksiyon penise kan akisi ile ilgilidir. Yaslilikla birlikte o damarlada aynen kalp gibi tikanmalar olur, hatta viagra gibi ilaclar o damarlari genisletmek ve kan akisini saglamak uzere uretilmistir.

    Body yaptiginiz zaman kan kaslarda toplanma yapar, vucudunuz kan akisi eski haline donmeden ereksiyon bazi durumlarda (duzenli seks hayatiniz varsa) sizi zorlayabilir. Bunu soyle aciklamak gerekirse, yemek sonrasi ereksiyon olmak zordur, cunku kan midede toplanir, Penis ihtiyaci olan kani cekemez. Hani ayaklarini yukarda tutarsan dusuk tansiyona iyi gelir cunku kan beyine gider, yuksek tansiyondada hani ayaklarda toplansin diye dik oturursun, kan basincina ihtiyac vardir bir yer cekerken baska bir yer ayni anda cekemez, ayak damalarinin kan cekis gucunu dusunun birde penisdeki kucuk o damarin :)

    Supplementlerin damarlari daralttigini soylemek zor, veya penise giden damara direk etki ettigini soylemek.

    Libidonuzda dusus varsa bunu belki supplementlere bagliyabilirsiniz. Yaptiginiz diet de tamamen libidonuza etki edecek birseydir.

    Urologa gidip sorunuzu anlatabilirsiniz, size sorunun psikolojik olup olmadigini anlamak icin viagra yazacaktir, fiziksel muayeneden sonra. Ereksiyon problemlerinin genc yastaki geneli psikolojiktir, 1 kutu viagradan sonra hersey normale doner merak etmeyin, surekli kullanmaniza gerek yok.
     
    TuGhAn ve cagkanyuksel bunu beğendi.
  5. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    sevgili arkadaşlar noluyoruz ya,

    supplement + idman ya da iyi beslenme + idman = direkt ereksiyon.

    bu kadar basit.

    body kan akışına ve testesterona pozitif yönde etki eder. ama hemen idman sonrası sevişmeyin tabi :)

    bence gereksiz bi konu. ben body yapalı beri performans 5 katına çıktı ki çoğunlukta da böyledir. psikolojik şeyler varsa kişi kendisi araştırmalıdır.

    en son moldovyalı bi hatun are you sex machine dedi valla, yaşasın bodyduilding :)
     
  6. altaylar
    Offline

    altaylar Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadşaım eraksiyon deidğin şey NO'nun kanda artması ve bunun penisindeki atardamarları şişirip toplar damarları daratlması sonucunda oradaki süngerimsi dokunun içerisinin kanla dolmasıdır
    yani senin aldığın NO ürünleri, arginine içeren şeyler bu NO denen gazı tetikler
    zarar değil fayda görmelisin
    tabi forumda birisi anabolic halonun bazı sorunlar yaşattığını söylemişti ama o da zaten türünün tek örneği ve düzenli kulanılan birşey değil
     
  7. judith
    Offline

    judith Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinselliğin ben tamamen psikoloji ile ilgili olduğunu düşünmekteyim.

    Tabi yaşınız kemale erdiyse, iş tıbba giriyor fakat vücut geliştirmenin hatta fitness ın bile bana çok faydası olduğunu düşünmekteyim.

    Tabir-i caizse libidom tavan yaptığı dönemler oluyor antreman sonrası.
     
  8. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    tamamiyle psikolojik hele whey in böyle bir yanetkisi söz konusu olamaz
     
  9. Serhats
    Offline

    Serhats Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    fitness ın banada olumlu etkileri çok oldu hatta şu hayatta hiçbişeyde iyi değilim bi cinsel hayatımda oldugum kadar fakat son zamanlarda birşeyler oldu acaba supplementların yuksek dozda kullanımı etkilerini gostermeye mi başladı diye düşünmeye başladım ama sorun banada psikolojik gibi geliyor artık da sebebini çözemedim hayırlısı bakalım yardımlarınız için teşekkürler :)
     
  10. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    psikolojiktir arkadaşım emin ol. hiç olmadı biraz ağır supplementleri bırakıp whey, amino vs.ye dönersin.

    o koskoca ağırlıkları kaldıran adamlarız. orayı mı kaldıramıycaz :D

    pump forever weightlifter ereksiyon forever :D
     
  11. TuGhAn
    Offline

    TuGhAn Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    290
    Beğenileri:
    160
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci / Tasarımcı
    Yer:
    Ankara
    Kanı ordan oraya yollayacağımıza fazladan kan yapsak ya da damardan verseler olmaz mı? :D
     
  12. gameover
    Offline

    gameover Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    137
    Ödül Puanları:
    0
    TuGhAn :)

    ahh işte bu konular çok yoruma açık :)
     

Sayfayı Paylaş