supplementler+pilav

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve GoDDy tarafından 12 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. GoDDy
    Offline

    GoDDy Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar merhaba ben bu spora 11 ay çnce başladım ve başlamadan önce kilom 64 tü aynı şekilde boyda. şuan aradan 11 ay geçti ve kilom 77 nasıl mı aldım kilo almak isteyen arkadaşlara tavsiyelerim şunlar özellikle yeni başlayan arkadaşlar için....

    ilk 2 ay doğal beslenme günde en az 4 öğün ve her antreman sonrası tabağınızdan taşacak şekilde pilavı yiyin 2 aydan sonra kilo almanız da biraz yavaşlama olabilir bunun içinde günlük öğün miktarını arttırmanız lazım ve bunun içinde hem kaslarınıza gereken protein vs. sağlamak için hemde midenizi biraz daha geniiişletip daha çok acıkmanızı sağlaması için 2 aylık protein tozu kullanmanızı tavsiye ederim günde sabah ve akşam olmak üzere 2 porsiyon light sütle karıştırıp içiniz tabi bu arada pilav yemeğe devam pilav gerçekten önemli bir besin arkadaşlar ilk baş yarım cm lik pirinç gibi gözükebilir ama midenize girince şişiyor o pirinç.
    4. ayın sonunda 1 ay tekrar protein tozunu kesip doğal beslenin görceksiniz ki artık her 3-4 saatte bir karnınız acıkıyor ve yemek yeme ihtiyacı duyuyorsunuz .
    5 ayda tekrar dan protein tozu+pilava yüklenin pilavdan bahsediyorum hep yanlış anlaşılmasın pilav yerine makarnada olur ama pilav kadar etkili olcağını sanmıyorum kendimden biliyorum çünkü :) artık günlük yediğiniz öğün 5 ve 6 ya çıkmıştır aynada kendinize bakınca değişikliği çok rahat farkeder duruma gelmişsinizdir.midenizi sakın ama sakın kazınır duruma getirmeyin yani aç kalmayın çünkü aç kaldığınız zaman vücut sindirecek bir şey bulamadığ iiçin var olan yarı kas yarı yağlarınızdan enerjiyi alıp zayıflamanıza yada hacim kaybetmenize sebep olur.
    6.ayda artık az çok belirli bir kiloya ulaşmışınızdır kendinize zayıf diyemezsiniz artık vücudu şekle sokmanın zamanı gelmiştir ve bu yüzden hem kilo almalısınız hem yağ yakmalısınız nasıl mı olcak? protein tozları gibi faydalı olan kilo almayı yağdan çok kas olarak arttıran amino asit dediğimiz supplementlerden almalısınız bu sizin kilo alımınızı yağdan çok kas olarak sağlayacaktır ve kaslarınızın üzerindeki yağları parçaladığı için ve direk kaslara hitap eden bir madde olduğu için kaslarınız daha çok ön plana çıkacaktır.
    önünüzdeki 2 ay aminoasit+protein tozu+beslenme kombinesini yapın ve artık yapacak tek bir şey var bu sporu azimle çalışıp herşeyi zamana bırakmak. çünkü hepimizinde bildiği gibi vücudun zamanla gelişip sıkı bir vücut için en az 3-4 yıl çalışmamız gerektiğini unutmayalım.

    sonuç olarak protein tozlarından ve aminoasitlerden belki mucize gibi bahsettim ama size salonda hocanız '' çalış çalış soğan ekmekle kas yaparsın '' demeden sizi kendimce edindiğim tecrübelerle bildilendirmek istedim. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana saygılar...
     
  2. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0
    Mide büyüklüğüyle çabuk acıkmanın bir alakası yok.

    "Doydum sinyali" beyine 20 dakika sonra gider. Bu 20 dakika içinde ufak mideli biri 1 tabak yerken, büyük mideli biri 2 tabak yiyebilir.

    Miden büyüyünce acıkmana bir etki etmez, sadece doyana kadar daha fazla yiyebilirsin. Bu bir avantajdır kilo almak için. Fakat bence yapılmamalıdır. Sonra ilerde o büyüyen mide görüntünü bozabilir.

    Zaten metabolizmanız hızlı. Bir öğünde 2 tabak yiyeceğinize, 2 ye bölüp 1-1,5 saat arayla yiyin.
     
    firebird bunu beğendi.
  3. GoDDy
    Offline

    GoDDy Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    önemli olan 1 tabağı ikiye bölüp yemek değil sizin günlük almanız gereken kalori,protein vs. şeyleri fazlasıyla almak ki kilo alasanız bi tabağı ikiye bölerseniz o zaman yine sonuçta bir tabak bir tabaktır.:)
    o yüzden 1,5- 2 saat sonra tekrar bir tabak yenmeli midenizi genişletmeden çok yemek yiyemezsiniz. ileri de nasıl bi problem olacağını da anlamadım eğer yine eskisi gibi olmak istiyorsanız o zaman günlük öğün miktarını azaltın zaten 1-2 hafta sonra eskisi gibi yemek yiyemediğiniz göreceksiniz ve mideniz küçülmüştür.
     
  4. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0
    Büyüyen bir mideyi ufaltmak sarkan karın kaslarını toplamak gibi birşey değil.

    Sen hacimlenip definasyona girip definasyon sonunda karın kısmında bir çıkıntıyla karşılaşırsan düşünür durursun. Acaba diyafram mı, yoksa yağ mı var hala...


    Madem bünyen hızlı yediğini hemen yakıyosun. O zaman doyana kadar ye. Doyduktan sonra zorlama. Bekle 1 saat sonra tekrar ye.
     
  5. GoDDy
    Offline

    GoDDy Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    aylardır yıllardır yerinde sayan arkadaşların %90 ı sıf beslenme yetersizliği yüzünden yerinde sayıyor. ben salona başladığm zaman omuzlarım geniiştir genetik ama yine de şuan ki kadar dikkat çekmiyordum şuanda en geniş kollar bende hocamız dışında 41 cm 163 adam da o kolu gördüğünüz zaman şaşırırsınız ben başımdan geçen bi tecrübeyi paylaşmak istedim ister uyun ister uymayın arkadaşlar iyi çalışmalar
     

Sayfayı Paylaş