Supplementiniz tansiyonunuzu etkiliyormu?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve firewing tarafından 30 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. firewing
    Offline

    firewing Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    28
    sadece spordan sonra kullanmama ragmen tansiyonum 147 lere kadar cıkıyor sizde böyle birşey varmı ? Bu tansiyon saçmalıgı bana mi özel
     
  2. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
  3. firewing
    Offline

    firewing Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    28
    optimum nutrition gold standard whey gnc den aldım güvenilir yani. 3 ayda 8 kilo aldım bundanda kaynaklanıyor olabilirmi ?
     
  4. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
    Nox ürünler tansiyon zıplatır doz aşımında indirir ,protein tozu ile tansiyon ilişkisi yok .Tansiyon sorunun varsa doktora muayne olmalısın ,belki başka bir şey tetikliyordur.
     

Sayfayı Paylaş