Supplement ve İshal

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Synyster Gates tarafından 25 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Synyster Gates
    Offline

    Synyster Gates Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Başlık böyle bi ayda itici gelebilir ama yazmak durumunda kaldım arkadaşlar. Bu supplementlerin içindeki magnezyumdan mıdır nedir anlayamadım, gainer kullanıyorum nox zma filan ondan mıdır yaklaşık bir aydır sürekli olmasada akşama doğru arada geçiyor, ishalim. Sizce arkadaşlar bunu bir sorun olarak görmelimiyim ? Sadece 2 3 kere tualete çıktığım için problem etmedim ama yinede sormak gerek.
     
  2. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Supplementler özellikle protein tozu ilk kullanımında ishal yapması normaldir.Şahsen ilk kullandığımda bende ishal olmuştım :D .Ama ishalin 1 haftayı geçtiyse doktora görünmende fayda var.
     
  3. Synyster Gates
    Offline

    Synyster Gates Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Yaklaşık 2 yıldır supplement kullanıyorım her kullandığımda böyle oluyor normal ishal gibi değil günde 2 3 kere tuvalete çıkıyorum ama ishalim durum bu.
     
  4. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Dediğim gibi bir doktora görünmen iyi olur.
     
  5. Synyster Gates
    Offline

    Synyster Gates Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Anladım sağolun
     

Sayfayı Paylaş