Supplement kullanmaya başaladıgımdan bu yana Soguk soguk terliyorum :/ Neden olabilir

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve senpaituyun tarafından 28 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. senpaituyun
    Offline

    senpaituyun Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Hardline ürünlerinden soya proteini ve aminoasitini kullanıyorum

    Daha bu 2. günü yalnız kullanamaya basladımdan itibaren soguk soguk terliyorum bu neden olabilir ?
     
  2. emregunes
    Offline

    emregunes Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Bursa
    İlginç yıllardır kullandırım.İlk kez duyuyorum.Ürünü kullanmayınca olmuyor mu?

    Soğuk soğuk terlemek tehlikeli ve kalp krizi habercilerinden biridir.Tabi sadece terliyorsun diye bir şey olacak da değil.Felaket tellallığı da yapmış olmayayım :)
     
  3. senpaituyun
    Offline

    senpaituyun Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    :S yapma ya

    Valla kullandıkdan sonra olan bi durum bu bi gün arayla kullanıyorum antremen günlerinde o zaman bişi olmuyoo

    ama kullandıkdan sonra baslıo olay suan bile o sekilde protein ictim 2 satti gecti ama halen terliyorum sogk soguk


    Doktorlık bi durum olabilirmi ?
     
  4. Mosquito
    Offline

    Mosquito Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Benim düşüncem, insanların bilinç altına yerleştirilen ''supplement kullanmak zararlıdır.'' ''Ölürsün valla ha'', ''Kıl sayın artar'' gibi durumlar olduğu için psikolojik olabilir.

    Tabi bilmiyoruz ne yaşadığını. Ciddi olabilirde doktora görünmende fayda var.
     
  5. wolfmen
    Offline

    wolfmen Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    MERSİN
    yalnızca soguk soguk terleme hic bir sey ifade etmez korkma :) aslında gayet normal oruc tutan bilir iftarda bir yandan su içerken diger yandan nasıl terledigini......
    sendeki terin soguk olması bence ya klimalı ortamdasın ya da iyi esen rüzgarı bol yerdesin(vantilatör filan da olabilir) cunku ter buhar olurken senin vücüdünün yüzeyinden ısı alır bu yüzden geriye kalanlar soguk olur :)
    ha sol omuza vuran agrı veya kola vuran agrı veya göbegin üzerine vuran agrıda eşlik ediyorsa o zaman kalp ten şüphelen....
     
  6. senpaituyun
    Offline

    senpaituyun Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    Birde ben protein tozunu suyla calkaladıkca köpürüyor bu normalmi dir 300 gr su koyuyorum ama köpük lenince baya bi artıyo
     
  7. doqukaaN
    Offline

    doqukaaN Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Istanbul
    Sen bırak supp kullanmayı, 2 hafta ara ver.
    Bak bakalım bişi oluo mu, sorun yoksa başla, bi daha bu durumla karşılaşırsan bi doktora görün.
    Şakaya gelmez.
     
  8. wolfmen
    Offline

    wolfmen Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    MERSİN
    doktora gitsen soguk soguk terliyorum baska şikayetim yok desen döver seni... sonra ortopediye yollar kırıklar icin...
    yok sadece supplement kullanırken soguk soguk terliyorum desen o zaman da supplementi bırak der direk....
     
  9. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Bence doktora görünmelisin..sakata gelme....

    @wolfmenin dediği gibi bir şey olmaz adı üstünde DOKTOR şikayetini dinleyip seni yönlendiricektir
     

Sayfayı Paylaş