supplement kombinasyonu önerileri

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve judith tarafından 30 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. judith
    Offline

    judith Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba,

    Nerdeyse kombinasyonla ilgili hemen her konuyu okumaya çalıştım ama yine de sormak istedim.

    Ektomorf yapıdayım, 1.76 boya 61 kiloyum. 23 yaşındayım vücut geliştirmede az da olsa bir mazimiz var fakat düzensizlikten dolayı istediğim seviyeye bir türlü ulaşamadım. Ulaştıysam da kaybettim. Şansıma çabuk topluyor vücudum.

    Vücut analizimde günde minimum 2550 kalori almam gerektiği yazıyor baskülde.

    Şimdi ciddi bir şekilde planlı programlı yeniden başlıyorum.

    Optimum Serious Mass aldım. Gittim yanına da Optimum Gold Whey aldım.

    Şimdi bunun yanına Gaspari BCAA veya Muscletech Nitro Amino Fx mi alayım ? Veya ne alayım ?

    BCAA'ya aklım gidiyor ancak Optimum Gold Whey de 4 gram BCAA var eğer rakamda hatalı değilsem.

    Elbette beslenmeyi anlatmıyorum bile, o olmazsa olmaz şart.

    Çok teşekkürler

    Saygılar
     
  2. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Hiç bir şey kullanmana gerek yok bu süre zarfında. İlk 4-5 ay kullanacağın takviye bence direk çöpe gider.

    Sen şu anda alacağın verimi zaten beslenmeyle de alabilirsin.

    Kalsın aldıkların bi kenarda ileride kullanırsın bence. Kolay gelsin
     
  3. judith
    Offline

    judith Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok teşekkürler yorumunuz için.

    Ancak günde 100 gram protein almam mümkün değil. Oturup bi kaz filan yemem gerekiyor :badgrin:
     
  4. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Yani beslenmeni düzeltmedikten sonra bunları kullanmanın da çok bir anlamı yok.

    Adı üstünde gıda takviyesi. Gıda olmadıktan sonra takviyesinden nasıl verim alıcaksın?

    Sabahları yumurta,kaşar ve yulaf. Öğlenleri bulgur,pirinç,makarna yanına tavuk,et,balı,ton balığı. Akşam yine aynısını yemeye gayret et.

    Çok zor olduğunu düşünmüyorum ama çok ısrarlıysan bir protein tozu alıp sabah direk kalkınca yada antrenmandan hemen sonra kullanabilirsin.

    Fakat dediğim gibi önce beslenme beslenme beslenme.
     
    Son düzenleme: 30 Aralık 2012

Sayfayı Paylaş