supplement alerji yaptı önerilerinize ihtiyacım var

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve volxan tarafından 20 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. volxan
    Offline

    volxan Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    yaklaşık 6 aydır Fitness yapıyorum ve 4 aydırda protein tozu kullanıyorum geçen ay vucudumda kızamık gibi yaralar çıktı doktoro gittim sporu erteledim vs geçti. tekrar protein tozu kullanmaya başladım ve yine tekrarladı...

    bende oldu diye herkeste olacaak değil o yüzden marka vermiyorum...

    yalnız sizden ricam çabuk kanıma karışacak protein değeri yüksek ne kullanabilirim spordan 1 saat önce. yumurta demeyin ona da alerjim var:))
     
  2. Gke
    Offline

    Gke Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    peki doktor ne dedi?
     
  3. alper92
    Offline

    alper92 Üye

    Katılım:
    12 Mart 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Bazı protein tozları kompleks olabiliyor.Sizdeki protein tozu %100 whey olmayabilir. İçinde yumurta soya proteinleride içerebilir.Bunu neden söyledim çünkü yumurtaya karşı alerjiniz var.Hadi sorun burdada değil aşırı kullanımda bazı bünyelerde karaciğer yağlanması sonucu sivilceler kızarıklıklar çıkabilir.Geçmiş olsun
     
  4. mr_dblue
    Offline

    mr_dblue Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.131
    Beğenileri:
    1.363
    Ödül Puanları:
    123
    Kullanımına son ver,beslenmene biraz daha fazla peynir,et,vs ekle kullanmak zorunda degilsin ki...
     
    1 kişi bunu beğeniyor.
  5. volxan
    Offline

    volxan Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    hocam doktor ilaç verdi alerjin varken test yapamam kullandığın ıvır zıvırları bırak dedi. direk böyle dedi :)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:03 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:59 ----------

    hocam doktor ilaç verdi alerjin varken test yapamam kullandığın ıvır zıvırları bırak dedi. direk böyle dedi :)



    teşekkür ederim hocam 100de 100 whey diye biliyorum ama şu sürekli birinci seçilen üründen kullanıyorum sizin bir bilginiz var mı

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:06 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 22:03 ----------

    evet kullanmak zorunda değilim ama beslenme düzenimi ona göre düzenlemiştim şimdi nasıl eklentiler yapsam faydalı olur diye merak ediyorum hocam. sağol önerilerin için
     
  6. mky212
    Offline

    mky212 Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2013
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Istanbul
    Merhaba,

    Aynı sorunu su an bende yasıyorum ama suplmenetde olup olmadındane emin değilim.Daha önce 3 aydır weider whey premium kullanıyordum alerjiden kaynaklanan nefes darlığı yaşadım bir kadar bırakıp ilaç kullandım fakat iki gündür sabahları weider whey premium almaya başlayınca yeniden nefes darlığı yaşamaya başladım.

    Protein tozunun etkisi olup olmadığından emin değilim.
    Weider de benzer sorunu yaşamış olan var mı bilemiyorum.
     
  7. mky212
    Offline

    mky212 Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2013
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Istanbul
    Yaptığım araştırma sonucunda amino aist olarak histidine içeriği ialerjiye sebeb olabildiğini öğrendim.
    Örnek:weider Whey premium protein tozunda 100gr da 1.6 gr histidine (histamin etkisi olan) amino asit var.

    Bu konuyu doktorla konuşup ona göre karar vermek gereekiyor.
     
  8. loralon
    Offline

    loralon Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Alerjiniz olsun olmasin supplement kullanimina ara vermeniz gerekir yoksa karacigerinizi yorarsiniz ve yaglanmaya sebep olur vg veya fitness hepsini tek bir gaye icin yapiyoruz saglikli olmak ama bilincsiz supplement kullanimiyla sagligindan olabilirsin alerjinin olup olmadigi ayri bir konu oncelikle kan testi yaptir
     

Sayfayı Paylaş