Supplement Alıcam Kararsızım Yardıma İhtiyacım Var.

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve zero59 tarafından 28 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    BİRAZ UZUN OKURSANIZ SEVİNİRİM

    Merhaba Arkadaşlar Yaşım 16 Boyum 1.81 Kilom 69-70 Arası Vücudüm Ektomorf Tipliyim Ben Daha Önce 8 Ay Spor Yaptım Ve Bazı Sorunlardan Dolayı 10 Ay Ara Verdim Tekrar Başladım Şuan 3.5 Aydır Düzenli Şekilde Sporumu Yapıyorum Gelelim Supplement Konusuna Arkadaşlar Daha Önce Optimum Serios Mass Gainer Kullandım 5 KG Aldım Ve BCAA Kullandım Şuanda Supplement Kullanmayı Düşünüyorum Kesin Yani Kararlıyım Ve Boyuma Göre Kilom Az Gözüküyor 75 İle 80 Arası Olsam Daha İyi Olacak Ve Karşıdanda Zayıf Gözükebiliyorum Bu Yüzden Şimdi Protein İhtiyacım Günde Kilom Başına 2 GR Ve 70 İle 2 Yi Çarparsak 140 GR Ediyor Ve Ben Protein İhtiyacımı 6 Öğün Yiyorum 2 Ana Öğünde Bol Proteinli Karşılıyorum Hatta Biraz Fazlada Olabilir Fakat Karın Bölgelerimde Yağlı Duruyor Hafif Çok Az Göbeğim Var Bu Yüzden Whey Protein Kullanırsam Zaten İhtiyacımı Karşılıyorum Bence Gerek Yok Fakat Kilo Almak İstediğim İçin Ve Ben Şuan Bir Restaurranta Çalışıyorum Ama Sabah 8 Akşam 5 Te Çıkıyorum 5 Ten Sonra Direk İdmana Gidiyorum Yiyeceklerimi Yanıma Getiriyorum Ve Gainerleri Düşündüm Ve Hocaya Sordum Bayan Hocaya Salondaki Baktı Karın Bölgen Biraz Yağlı Dedi Gainer Kullanırsan Dahada Artar Ama Hacim Ve Güç Artışıda Olabilir Dedi Fakat Kas Kütlesi Olarak Kiloyu Almak İstiyorsan Protein Tozu Al Dedi Ama Ben Yukarıda Meseleyi Anlattım Fazlasıyla Alıyorum Ben Şuan Gainer + BCAA + KREATİN Düşündüm Sizce Nasıl Kreatinide Yaşım Ufak Falan Diye Böbrekleri Bitirir Diyorlar Ama 3 LT Su İçiyorum Günde Bence Bişey Olacağını Sanmıyorum Bu Yüzden Siz Ne Supplementleri Bana Önerirsiniz Kesinlikle Almayı Düşünüyorum.

    NOT: Çalıştığım Ortamdada Sık Sık Terlediğim İçin Baya Bir Kalori Yakıyorum Ve Güçte Kaybedebiliyorum Antremanımı %5 Kadar Etkiliyor Fakat Okullar Açılana Kadar 1.5 Ay Daha Çalışıcam Bu Yüzden Hem Zayıflama Olasılığım Ve Kilo Almamda İmkansız Hale Geliyor Bu Yüzden Hangi Kombinasyonu Veya Ne Yapacağımı Bilmiyorum Yardım Ederseniz Sevinirim..

    NOT: UYKUMU 8-9 Saaten Aşağı Uyumuyorum
     
  2. cedric8
    Offline

    cedric8 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo almak istiyosan ve bunu minimum yağ max kas olarak almak istiyosan günlük kalori ihtiyacının 300 kalori üstüne çikmalisin. Eğer ihtiyacın 3000 kaloriyse 3300 e tamamlaman lazim . sen şuanki beslenmenle 2500 lerde kalıyosan ve daha fazla yeme konusunda zaman veya başka nedenlerden dolayı sıkıntı yaşıyorsan gainer kullanabilirsin . Bcaa kilo almada çok önermem gereksizdir çünkü bcaa yumurtada ve tavukta vardır bunları yiyiyosan bcaa ya hiç gerek yoktur. Kreatin konusunda bi yorum yapmayacağım internette iyice araştır yaşından dolayı sağlığını etkileyecekse kesinlikle kullanmaya değmez.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Yorumun için çok teşekkürler başka düşüncesi olan var mı :) ?
     
  4. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Yardımcı olucak ☺ ?
     
  5. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    Yorum yapıcak yok mu ?
     
  6. zero59
    Offline

    zero59 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    701
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    bilgisi olan yokmu :(
     

Sayfayı Paylaş