Suplement ile ilgili

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve byfurky tarafından 3 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. byfurky
    Offline

    byfurky Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba ARkadaşlar

    Hoca program yazdı bana yağ yakımıyla ilgili ama ramazan ayından dolayı ramazan diyet programı yazdı.Yeni başladığım için suplementleri bilmiyorum.Sorum şu

    Şimdi Sahur aç karnına : Whey PROTEİN + 10 GR BCAA + 10 GR GLUTAMİN yazmış

    Birde Başlangıç programı olduğu için sadece 2 adet CLAA ve OMEGA 3-6-9 yazmış

    şimdi bunların hepsini kullanırsan sağlığa zararı olur mu ?
    2.ciside sahur aç karnına onları kullandım peki claa ve omega 3-6-9 ne zaman kullanacağım.
     
  2. Gkn_erdem
    Offline

    Gkn_erdem Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    istanbul
    dostum çok ters bir zamanda başlamışsın yağ yakımı programına. ramazanda aslında daha zordur diyet yapmak çünkü sanılanın aksine ara öğünlerde girer işin içine yani sürekli yemek gerekir ve ramazanda ne kadar yapılabilir ki ? soruna dönmek gerekirse onların hepsini kullanırsan birşey olmaz çünkü vücudun bütün gün boyunca aç kalacak. kaldı ki ben ne supplementleri bir arada kullananlar gördüm her şeyi karıştıran o yüzden hiçbir şey olmaz.bence protein bcaa glutamini tek shaker in içinde karıştır iç, yemekten sonrada omega ve claa kullanırsın. bu arada claa verdiğine göre yan bölgelerinde yağlanma var herhalde.
     
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Öncelikle, yeni başlayan kişiye bu supplementleri kullanmasını öneren kişiden hiçbir bilgi alma. Bunu aklına sok. Bunun tartışması bile yok, bu supplementlerin tamamı senin için gereksiz.

    Yapman gereken şu, şimdili yeni başlayanlar bölümündeki ve beslenme bölümlerindeki bütün sabit başlıkları okuyarak bilgini arttırmaya başla. Supplement almana gerek yok, tekrar ediyorum. Supplement alma. Beslenmenin nasıl olması gerektiğini çözdüğü vakit alman gereken supplement varsa zaten kimse önermeden kendin bilirsin.

    Özellikle CLA hiçbir işe yaramadığı defalarca kanıtlanmış bir takviyedir. Bu forumda bunu yazmaktan zamanında dilimde tüy bitmişti, okumak isteyen olursa CLA'nın hiçbir işe yaramadığını bilimsel olarak ispatlayan makalelerin linkini atarım veya şuradan merak eden arayabilir: https://examine.com/ İngilizce bilmeyen arkadaşlarım için özetlersem, hayır, CLA yağ falan yaktırmıyor.

    Proteini ise vakti gelince takviye edilebilir ama şu anda yeni başladığın için kas kütlenin düşük olduğunu varsayıyorum. Bu durumda günlük beslenmenle proteini rahatlıkla karşılayabilirsin.

    Omega 9 tamamen para tuzağıdır, dışarıdan alınması gereken bir takviye değildir. Kesinlikle Omega 9'a para verme. Omega 3 dışarıdan alınabilir ama bu da şart değil. İlla alacaksan "IFOS" onayı ara. Balık yağlarının uluslararası kalite standardı IFOS onayıdır, bunu almamış balık yağı supplementlerine güvenme.

    Parayı hepinizin zor kazandığına eminim, kendinizi kazıklattırmayın. Bunun yanında eğer zenginsen, sen bilirsin.

    Hayır, intermittent fastingle insanlar rahatlıkla günde 2 öğün yiyerek kas kaybetmeden yağ yakıyorlar. Ara öğün yapmak gerektiği 80'lere ait, sonradan hatalı olduğu ispatlanmış bir bilgidir. Diabet hastaları dışında kimsenin ara öğün yapması şart değil.
     
    ottontw bunu beğendi.
  4. Gkn_erdem
    Offline

    Gkn_erdem Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    istanbul
    bu forumu bu yüzden seviyorum işte.insanların bilgisine bilgi katıyor. araştıracağım. sonuçta el elden üstündür.
     
    doxux bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş