Su kaplumbağası besleyenler

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve badboy9119 tarafından 13 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar su kaplumbağası alıcam yakında. Besleyenler var mı ? Sporun yanında birazcıkta petlerimizden konusalım
     
  2. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Kirmizi yanak su kaplumbagasi beslemistim bir ara, ancak kesinlikle bir teraryumun olmali diyorum, su plastik kaplarda beslemezsin umarim. :)

    Su an ise, gerci benim degil babamin ama bir sibirya sincabimiz var.
    Soyle bir sey;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Siberian_chipmunk
     
    letsev bunu beğendi.
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Su kaplumbagasi beslemistim, ancak denildigi gibi teraryum lazim. O da biraz maliyetli.O kaplarda yazik etmeyin hayvana sakin.Ozel lambasi, kabuk sertlestirici ve isitici muhakka bulunmali aksi takdirde 2-3 ay sonra kaybeder ve uzulursunuz.

    Bu arada ciddi anlamda akvarum ve baliklar konusunda donanimliyimdir, VG den onceki hobim akvarumlardi :) ozellikle tanganyika ve malawi gol baliklari,
     
  4. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Bu arada ölüm fanusunda değil tabiki akvaryumum ve malzemelerim var. Tek eksik kaplumbağa ve kuru alan. Valla bizim supplementler gibi birçok besinleri var :)

    Bu arada türkiyedeki tüm su kaplumbağaları kırmızı yanaklılar. Ayrıca sincap çok güzelmiş maşallah.
     
  5. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Kimse beslemiyo mu yahu :D
     
  6. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    brhmcr,

    Aa oyle mi? Babamin da bir ara malawi tanki vardi. Su an mix bir akvaryuma sahip. Astronot, kopek baligi, papagan cichlid gibi baliklar mevcut. Benim tam bilgim yok ama babam bir arada yasar bunlar diyor. Yasiyorlar da, baliklar yillardir bizde ve epey buyuk durumdalar. Zaten akvaryum da, mutfak ve oturma odasinin arasindaki duvara monte edilmis durumda, yani duvarin buyuk bir bolumu delik ve ortasinda akvaryum var. :)

    badboy9119,

    Kaplumbaga disinda baska bir pet dusundun mu hic, yine akvaryumda beslenebilecek? :)
     
  7. avengeren
    Offline

    avengeren Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    454
    Beğenileri:
    233
    Ödül Puanları:
    53
    Öncelikle şunu söyliyim. Kaplumbağa akvaryumu bu değildir. [​IMG]
    Aşağıdaki gibi bir akvaryum hazırlama imkanınız yoksa hiç almayın.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:02 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 19:00 ----------

    Su kaplumbağsı ile ilgili forum siteleri var oralardan bilgi alabilirsin.
     
  8. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Aslında mix akvaryumlar pek sağlıklı değil sanırım afrika cikletleri var. Bunlar genelde agresif yapıdadır ve bolgecidirler.Bol saklanma yerleri olan 200 litre üstü hacimli akvaryumlarda beslenirler. Mix bakılması önerilmesede ülkemizde ünlüdür. Papaganlar zaten kısır oldukları ıcın kızısmaları hasarla sonlanır. Kopek balıkları ıse bu grupla alakası olmayan uysal bır balık turu :) Sanırım akvaryum hacminiz epey yüksek ki bu kadar hacim seven ve sıkıntı yaratabilecek balıkları bir arada besleyebiliyorsunuz. Mix akvaryumlar aslında görüntü şölenidir. Akvaryum ayrı bir zevktir :)

    Bu arada bilindik bir akvaryum formunda da eskide modluk yapmıştım :)
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 13 Ağustos 2012
  9. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Valla aslında tam bir blue nose pitbull/amstaff hastasıyım. İleride evime çıktığım alıcam malum babam kedi-köpek istemiyor ev içinde :) Ama belki kaplumbağamın yanına bir kaç balık alabilirim sistemim akvaryum zaten.




    Zaten yukarıda yazdım ölüm fanusu değil, akvaryumum var. 2ci olarak bilgiliyim. 3 cü olarak sitede su kaplumbağası besleyen var mı yok mu onu öğrenmek istedim. Varsa bilgi paylaşımı yaparız hem body hem pet hiçte fena olmaz hani ;)
     
  10. hsyndmn
    Offline

    hsyndmn Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    aynen bende rednose dogo hastayım ama evım musait degıl ondan dolayı sahıplenemıyorum ılerdekı en buyuk hayallerımden bırı
     
  11. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Ülkemizde pitbull beslemek malesef ki hayal gibi bir olay artık , bence alayim falan deme büyük bir şehirdeysen, kendi bahçeli evimiz olduğu halde yan komşu şikayet etti diye zabıtalar geldi 3-4 kere tabiki vermedim köpeğimi.

    Ama 3milyar küsür + hapis cezası verileceğini söylediler eve son uyarı kağıdını gönderdiler köpeğimi köye göndermek zorunda kaldım
     
  12. badboy9119
    Offline

    badboy9119 Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Valla açıkcası öyle şikayetler var. Arkadaşımın pitbullunu görüp seven polisler de oldu tersleyen de.

    Şikayetler konusunda ise aslında tam bir muamma var. Ben para cezasına çartpırılıp köpeği elinden alınan görmedim. Bir avukat arkadaşım vardı baya detaylı şeyler söylemişti köpeği alcağım zaman. Şuan hatırlamıyorum petarkadas'tan linkini verebilirim sorarsınız böyle problem varsa.

    2ci olarak Belediye vet. götürüp kısırlaştırılıp çiplendiği taktirde hiç bir illegal olayı kalmıyor. 3cüsü evinize poliste zabıta da gelse köpeğinizi vermeme hakkınız var. Size hiç bir şekilde ceza yazamaz. Bazıları yolda çevirip ceza yazmaya kalkmış ama polise böyle bir hakkını olmadığını vs söylerseniz birşey yapmıyolar. Detaylı bilgileri avukatlara sorun. en basit rottforum.com dan sorup öğrnebilirsiniz.


    edit: sizi yan komşu şikayet ettiği için böyle bir olayla karşılamışsınız. Valla yeni kanunda yan komşu köpeğiniz vurabilri diye bir madde var. Böyle bir madde varken ki ölümden bahsediyoruz şikayetiyle neler olmaz kim bilir. :)
     
    Son düzenleme: 13 Ağustos 2012
    hsyndmn bunu beğendi.
  13. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Gelip köpeğimi alamadılar zaten, zabıta kesinlikle alamaz öyle bir yetkisi yok zaten köpeğimin karnesi mevcut, aşıları tamdı ama il çevre müdürlüğüne uzadı iş ve ordan gelip alabiliyorlar malesef :(
     

Sayfayı Paylaş