street workout..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Quadra tarafından 12 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Quadra
    Offline

    Quadra Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese iyi gunler beyler ben 6 ay fitness yaptim gogusde pek bi degisme felan gormedim yani cok istedigim vucut olmadi eve barfiks demiri alicam ve street workout caliscam daha etkili gibi geliyor bana sizce nasil olur??
     
  2. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    133
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    6 ayda bir şey beklemek zaten olmaz bu sporda 1 yılda şöyle olucam 8 ayda şöyle olurum gibi şeyler söylemekte yanlış planlar uzun vadeli olmak zorunda ve ona göre çalışılmalı 6 ay bu spor için 100 adımlık hedefine 1-2 adım demek
     
  3. Quadra
    Offline

    Quadra Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladim kardes peki ben evde bardiks sinav turleri felan yapsam mi daha iyi gelisirim yoksa kilo arttirmali iki dumbell ve benh sehpasi alirsammi
     
  4. facelessman
    Offline

    facelessman Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    İki dumbell bir bar vinly plake seklinde agırlıklarla 95-100 TL civarı satılıyor eve onlardan alabilirsin,bütcen yetiyorsa sehpayı da ekleyebilirsin.Olmazsa gögüs icin sinav türevlerini antreman programına eklersin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. facelessman
    Offline

    facelessman Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Söyle bakıyorum iki dumbell bir barla gögüs haric her yer calısılır gibi.Salona gidip gelmek benim acimdan cok zaman sıkıntısı yaratıyor.Su aralar her zamanımın degeri oldugu ve bu sporu bırakamadigim icin o sekilde calısmayı planlıyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    133
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    Salondaki kadar etkili çalışamazsın yoksa salonlar boşuna kurulurdu herkes 1 bar 1 dumbbell seti tamamdı o zaman :D + bütçe yoksa sıkıntı yaşarsın ağırlık arttırman gerekicek belli bir süre sonra , o ağırlıkları bulabilirim dersen sorun yok home gym yapan çok arkadaşımız var onlardan yardım isteyebilirsin.
     
  7. facelessman
    Offline

    facelessman Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Tabiiki o etken var kablo istasyonum olmayacak sehpam olmayacak agırlıklarda da sıkıntı yok.
    Forum kullanmayı bilmedigimden o kısıma gidemiyorum bi yardımcı olabilir misin


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. SnycnYcl
    Offline

    SnycnYcl Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    543
    Beğenileri:
    133
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Marmaris
    Foruma bende baktım öyle ekipman olarak belli konulardan bişeyler toplaman lazım ama sana yazayım istersen
    Bench Sehpası incline şeklindede ayarlanılabilen olacak.Alabilirsen bacakta çalışmanı sağlayacak bench sehpaları var onlardan alırsan daha iyi olur.
    Uzun bar , ez bar ve ağırlık plakaları.
    Dumbbell seti.
    Kapı barfiksi.
    Göğüs yayı isteğe bağlı.
    Dips yapabiliceğin bir düzenek lazım sana onu alamazsın ama kendin bulabilirsin paralel 2 demir falan varsa havada bi yerde o şekilde yoksada yapıcak bişey yok.
    Başlangıç için bunlar işini epey görür.Sende biliyorsundur zaten bunların alınmasının gerektiğini ama sorduğun için yazdım aklıma gelirse daha yazarım.
     
  9. Dodo99
    Offline

    Dodo99 Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    öncelikle S.A evdede street workoutla çok güzel sonuçlar alırsın ama hacim olarak illa ki ağırlık arttırman gerecek. Street workout la çok sıkılaşırsın kasların belirginleşir belli ölçüde hacim de alırsın ama hem uzun sürer hemde psikolojik olarak şöyle diyebilirsin ulan o kadar şınav-barfiks çekiyom bişey olmuyo. diye ama sw zevkli ve yorucudur çok efor harcaman gerekiyor sonuç alma süresi olarakta vücudun yağsızsa daha çabuk yağlıysa daha uzun süre beklersin velhasılkelam sw iyidir hoştur ancak hedefine ve yaşam tarzına göre seçmen gerek sw mi bb mi diye :D
     
  10. ahmet kurnaz
    Offline

    ahmet kurnaz Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Çorum
    Kardeşim ben 2.5 senedir vücut çalışıyorum 1 senedir de street workout instagrama ahmet sait Kurnaz yaz nasıl vücut yaptığımı görürsün ama Genetik de çok önemli
     

Sayfayı Paylaş