STEREOID DEN SAKAT KALMAK İSTEMEYEN OKUSUN ÇOOOK ÖNEMLİ

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Jercihored tarafından 7 Ocak 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Jercihored
    Offline

    Jercihored Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Çok yakın bir arkadaşım stereoid kullanıodu bildiğiniz ilaçlar susta primo anapoln deca bunları klasık dozlarda 2-3 senedir basıt 1 2 aylık kurler yapıyordu once bel ağrısı sıkayetı basladı belde fıtık dusunuldu sonra adam yuruyemedı belde bırsey cıkmadı mr sonucu hemen kalca mr ı cekıldı
    kalcadakı femur yani yuvarlak kemık baslarında ödem görüldü .... kesınlıkle stereoıdden olan bu olaya doktor yüzde 99 steroid sebep dedi cunku ınternetde arastrrsanız mecburen str kullanan hastalar bu hastalığa yakalanmış ve yaklaşık hepside aynı dertten çözümmü 2 ay yürümeden sadece işemeye kalkıo 2 ay sonra ya kemıkdekı ılık kendıne yenı kanallar acıcak kı cok zor yada protes ıkı kemık tıtanyum yada neyse amelıyat masrafı korkunç tedavi masrafı korkunç ağrılar korkunç ben 35 yaşındayım bende doping manyağıyım ruh hastası şeklınde yemın ederım bıraktım bunu gordukten sonra dığer zararlarını saymıorum bıle araştırmak isteyen araştırsın avasculer nekroz yani kemik ölümü ARKADAŞLAR BENDEN SİZE ABİ UYARISI BENCE HEMEN BIRAKIN ET SÜT PİLAV İŞİ BİTİRİR
    SEVGİLER BOL SAĞLIKLAR .....
     
  2. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Aynı mesajı başka forumlarda yazmaya gerek yok, steroid forumunda gören görür zaten ;)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş