squat yapılışı ve deadlift

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve trkçrl tarafından 18 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    ben squat yaparken bu arada tam squat yapıyorum en aşağıya eğilirken kalçam bacağıma çarpıp orada etki tepkimi desem ne desem raylı sistem gibi zorlanmadan kalkıyorum çarpıp yukarı kalkmak gibi bu sanki bacak kaslarımı yeteri kadar çalışmasını engelliyor hareketin en aşağısında çarpmadan çıkmak için çok az bekleyip çıksam daha çok verim alabilirmiyim yoksa hareketin doğrusunda da boylemi oluyor ?
    bide ben ilk ayım olduğu için deadlift yapmıyordum squatla aynanda zorlardı bende sadece squatı yaptım. ben tüm vücut çalışıyorum çok guzel verim aldığım için 2 ay daha yapmak istiyorum forumda biraz dolaştım squatla deadlifti aynanda yapabilirsin diyende var aynı antremanda önermeyende var yapsam bir şey olur mu ?
    programı alt üst bölsem sırta deadlift bacağa squat koysam daha mı iyi olur ben tüm vücut programından baay verim aldığım için devam etmek istiyorum.
    bide son olarak ben squat ve deadlifti programımın sonuna koymayı tercih ediyorum çünkü bu hareketleri yaptıktan sonra obur hareketleri yapmaya halim kalmıyor bir diğer nedeni ise obur kaslarımı çalıştırdığım için sıcaklar ve sakatlanma riski azalıyor ben programımın ilk basında yapsam daha mı iyi olur yoksa nasıl rahat ediyosam oylemi yapıyım?
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Programın nasıl, kaç kilosun, kaç kg kaç tekrar çalışıyorsun
     
  3. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    hocam bana full makineden olusan program vermisti bunu 5 hafta uygulucan dedi ben 1 hafta uyguladım sonra kendi bildiğim gibi çalıştım...
    bench press 55 kg 5-6 tekrar
    butterfly
    wide lat pull down 50 kg 7-8 tekrar
    makine row 50 kg 5-6 tekrar
    makine omuz press 55 kg 5-6 tekrar
    triceps push down 50 kg 3-4 tekrar 40 kg 8-9 tekrar
    cable biceps curl 35 kg 5-6 tekrar 30 kg 7-8 tekrar
    squat 65 kg 5-6 tekrar
    leg curl bunda kafama göre çalışıyorum 60-70 kg 7-8 tekrar
    3 set genelde 7 tekrarın uzerine çıkmıyordum ağırlık arttırırsam 4-5 tekrar çıkarıyordum
    kilom su anda 65 boyum 177 filandır
     

Sayfayı Paylaş