Squat ve Boyun Ağrısı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve Pulbiber072 tarafından 22 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Mrb arkadaşlar, konu başlığında da belirttiğim gibi squat yaparken artık ağırlık arttıramıyorum ve gücümün çok altında çalışmak zorunda kalıyorum. Ağırlık arttırdığımda trapez kısmı ezilmiş gibi oluyor ve çok ağrı hissediyorum ertesi günde dokunamıyacağım kadar ağrı oluyor. Bara havlu sararak yapmama rağmen birşey farketmedi. Ne şekilde yaparsam boynumu incitmem ve doğru kilolarda hareketi yapabilirim?
     
  2. Turk_kerem
    Offline

    Turk_kerem Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gecmis olsun oncelikle.

    Saglam bi backup im var diyemem. Size onerim squati sag Ve sol elinize kaldirqbileceginiz agirlik alip 2 adimli yada 3 adimli merdivenler cikmak yada bi steps yapip orda Cok daha kaliteli squat yapabilirsiniz.

    Squat yapmak benim bu dedigimden en az 2 Kat daha rahat.

    Bu sirada forearm traps back heryeriniz calisicak. Denge kurmaya calisicak Cok daha guzel verim alicaksin.

    Yada agirliklarla calisma.

    20 power jump yap.
    20 oldugun yerde squat yap.
    15 yatarak agirlik bas ( ismini bilmiorum ) :) sanirim deep leg yada leg flat.
    Kendi kafandan turetebilirsin bence.
     

Sayfayı Paylaş