Squat 30kg 70tekrar bilgisi olan arkadaşlardan fikir istiyorum ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve efekan tarafından 31 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    Merhaba sevgili BFTR üyeleri 2-3 yıldır evde kendi çabalarımla vücut geliştiren bir bodybuilding gönüllüsüyüm.yakın zamana kadar squat ve benzeri hareketleri yapmıyordum ufak ufak başlamak istedim nizamiyet problemini çözdükten sonra evde bir haftaya yakındır squat yapıyorum.Şimdilik evimde 30kg döküm barım var kendim dökmüştüm artık beklentimi karşılamamaya başladı.Sormak istediğim konu 30 kilo ile tek seferde 65-70 tekrar çıkarıyorum ve 4 set yapıyorum 70*40*20*10 aşırı derecede olmasada bacaklarımı yıkıma uğratmaktan mutluluk duyuyorum:).Merak ettiğim konu bu şekilde bir antreman sistemi ne kadar doğrudur kilonun çok hafif olduğunun farkındayım yakın zamanda 50kgya çıkarıp setleri düşürmeyi düşünüyorum ama bu şekilde bol tekrarlı bir antreman biçimine bakış açınız nasıldır bunu öğrenmek istiyorum.Size sorum bu kadar değerli BFTR üyeleri değerli vaktinizi konuma ayırdığınız için teşekkür ederim iyi forumlar . . . . :)
     
  2. abcdefgHAKAN
    Offline

    abcdefgHAKAN Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    424
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    ANKARA
    efecan bildigim kadariyla hacim isteyen arkadaşımızdın.. Yaptıgın squat kondisyon yag yakımı güç kazanımı için birebir.... Diger kas gruplarının Gelişimini dahada iyi hızlandıracagí kesin. 4 set 65 70 tekrar mantıklımí dersen bence senin için fazla efor gereksiz.. Senin için fazla gerlim çok güzel bir haz ama tekrarı azaltmaya agırlıgı yukseltmeye bak.Yeteri agırlık bulamiyorsanda elindeki agırlıkla seni zorlayacak farklı çalişma stilleri bulmaya çalış.
    Örnegin tek bacak squat yapmak gibi

    Kolay gelsin

    Başarılar...
     
    Son düzenleme: 31 Temmuz 2013
    efekan bunu beğendi.
  3. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Hacim amacli ise 8-12 tekrar araligi guc amacli ise 1-6 araligi, kondusyon, dayanaiklilik ise yuksek tekrarlar :)
     
  4. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    ağırlığı bu hafta 50kgya yükselteceğim. Bu zamana kadar yapmadığıma pişmanım :) hareketlerin şahı diyorlar ya gerçekten doğru.
     

Sayfayı Paylaş