sporan önce ve sonra

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve whocanstopme tarafından 5 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. whocanstopme
    Offline

    whocanstopme Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar heryere baktım detaylı bir bilgi bulamadım.Spordan kaç saat önce proteinmi karb. mu ne almalıyım? Bittikten kaç dk sonra proteinmi karb. ne almalıyım kafam çok karışık bilginize muhtacım.Ve nekadar almalıyım
     
  2. Cigabyte4
    Offline

    Cigabyte4 Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Yemeğin yanında süt ürünü içeren bi besin almayacaksan 1-1.5 arası yeterli olacaktır. Protein ve basit karbo yuda antreman biter bitmez alman lazım.
     
  3. whocanstopme
    Offline

    whocanstopme Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol kardeş ama istedigim cvp tam olarak bu değil. antrenman oncesi ne yemeliyiz protein yuklumu karb. yuklumu. sonrası ne yemeliyim
     
  4. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba,
    antrenmandan minimum 1 maksimum 3 saat önce komplex ( kaliteli) karbonhıdrat alınması gerek çünkü antrenmanda enerji gerekicek ve karbonhıdratlar enerji vericidir.

    makarna , yulaf veya pilav bunlardan biri idealdir. bunun yanına bi miktar proteinde eklenebilir.


    antrenmandan sonrada ne yeniceğini hala çözemedim kan şekerini yerine getiren yiyecekler deniliyor mevye suyu ve muz gibi ama ben bunu uygun görmüyorum şeker açısından benim yanlışım olabilir.


    ben antrenmandan sonra ayran ve et yiyorum
     
  5. Cigabyte4
    Offline

    Cigabyte4 Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38

    Antreman öncesi antremanda enerji vermesi için karbo ve yanında 20-25 gr protein alman lazım. Mesela Hasşlanmış patates-pirinç lapası-makarna yiyebilirsin. Spor sonrasıda basit şeker ve protein lazım.

    Teşekkür etmek için TŞKKÜRLER butonunu kullanalım lütfen.
     

Sayfayı Paylaş