Spora yeni başlamıştım oysa..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve titanium.123 tarafından 25 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. titanium.123
    Offline

    titanium.123 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar daha önceden bu sporlar ilgilenmiştim. Fakat ara vermek zorunda kaldım . ve gecen hafta yeniden başladım . yağ oranım %19 11 - 12 lere dusurmek ıstıyordum sıkıda çalışıyordum bır haftadır azımlıydımde . yağsız yiyordum hep. bugun ders cıkısı arkadaş yuzunden burger da 3 hamburger 1 mega boy ıce tea seftali 1 kucuk boy cola uc tane orta boy patates kızartması. evet oha der gibi birseyler kulagıma gelıyor . haklısınız bende cok pısman oldum tum sevkım kırıldı :kafa_kafa_kafa_kafa_kafa_(
     
  2. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
  3. sthammer
    Online

    sthammer Guest

  4. titanium.123
    Offline

    titanium.123 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    neyse artık antremanlarda kardiyo abancaz .:D
     
  5. titanium.123
    Offline

    titanium.123 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    denenebilir aslında :D
     
  6. akman
    Offline

    akman Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2012
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Denizli
    Hocam naptın sen :D bende önceden çok yerdim ancak sonradan kendime zarar verdigimi düşünerek fast food'u hayatımdan cıkardım ama 2.5-3 ayda bir yerim
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Şubat 2013
  7. titanium.123
    Offline

    titanium.123 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende yemiyorum artık . antremanlardan sonra tonbalıklı salata falan takılıyorum . ):(
     
  8. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş