Spora Başlıycam Fakat Vücudumda Gereksiz Bir Yağ Var

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve 4EverLegend tarafından 29 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. 4EverLegend
    Offline

    4EverLegend Üye

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar merhabalar..
    18 Yaşındayım (liseden yeni mezun oldum.) . Geçen yıl spora gitmiştim o zamanlar şişmandım,yaklaşık 5-6ay düzenli spor ve diyetle 15-17kilo verdim. Şuan 75 kiloyum boyum 1.81
    1 Yıldır sporla uğraşamadığımdan (YGS-LYS sağolsun) bu sene tekrar başlayacağım. Fakat vücudumda spor eksikliğinden ve genelde oturmaktan kaynaklandığını düşündüğüm 75kilo olmama rağmen çok fazla yumuşak doku var (büyük ihtmalle yağ)

    Bana nasıl bir program izlememi önerirsiniz? ben şuan sporun büyük bir kısmıyla ağırlık kaldırmayı düşünüyorum yani kas kütlemi arttırmak istiyorum. Programıma başlangıç olarak bisiklet ve bitiş olarak 20-30dk koşu bandı orta tempo yürüyüş-kısa süreli koşu ekleyeceğim. Sizin önerileriniz ne olur? yani kas çalışsam ve bu koşu bandı vs. kardio ile yağ yakımınıda bir yandan halledebilirmiyim?

    Okuyan herkese çok çok teşekkürler biraz uzun fark ettim. özetinide yazıyorum.

    ÖZET:
    18 Yaşındayım boyu 1.81 kilo 75
    Spora tekrar başlayacağım geçen seneden 6aylık tecrübem var.Vücudumda çok fazla yağ var fakat kas gelişimine ağırlık vermek istiyorum.Spor programıma bisikletle başlayıp koşu bandı ile bitireceğim.Önerileriniz ne olur?
     
  2. sokarca
    Offline

    sokarca Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    ağırlık çalışmasını bitirdikten sonra 20 dakika kardiyo yapsan yeter her gün yapmana gerek yok 2-3 gün yapsan yeterli bence
     

Sayfayı Paylaş