Spora başlıyali 1.5 ay oldu gelişmem ve yeni programım nasıl

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hakan3438 tarafından 19 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. hakan3438
    Offline

    hakan3438 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    yaşım 16 boy:1.90 kilo:77.5
    Başlangıç ölçüleri:kol 31.5 göğüs:94 omuz:106 bel:87 bacak:53
    Suanki Ölçüler:kol : 34 , göğüs 97 , Omuz:113, bel 82.5 , bacak 49

    ramazandan dolayı 500 gr kilo kaybım oldu.

    Yeni programım biraz ağırmı onuda değerlendirirseniz sevinirim hoca biraz fazla yüklenelim dedi.
    1.Gün Göğüs:
    Bench Press:4x9
    Pulover Barla:3x9
    yana açış:4x9
    Dambıl üst göğüs:4x9
    Üst Yana Açış:3x8
    Alt yana açış: 4x9

    2.Gün Kol:
    Eyik sehpada Curl:4x9
    Dambıl Sukot Curl ters:3x9
    Altarnatif:3x9
    Hemmer:3x9
    Barbil Fransiz:4x9
    Tek Dambıl:4x9
    Dambıl Geriye itiş:4x9

    3.Gün Omuz

    Yana Açış
    Dambıl Pres
    Enseye barbıl press
    Önomuz multipress
    Sırta press
    Dambıl Şılak
    Bilek

    4.gün Kanat:
    Puldown Enseye
    Barroving
    Cabla Roving
    Dambıl Roving

    Sukuat
    Leg Press
    Leg Curl
    Kalf

    programı ve gelişmeyi değerlendirmenizi rica ediyorum hiçbir diyet programı kullanmadim ne bulduysam yedim ramazandan sonra başlıcam. Önceki programımda ilk programa göre agırdı. program ağırlıgının bana +sımı var -simi var yorumlarınız için teşşekkürler

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 16:51 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 14:53 ----------

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 16:53 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 16:51 ----------












    neden kimse görüşlerini bildirmiyor
     
    Son düzenleme: 19 Ağustos 2011
  2. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    ramazandan sonra başla ve iyi beslenmeye bak ve omuzların boyuna göre çok dar
    yan omuz çalışmaları ( tüm omuzu çalış ama yana biraz daha özen göster)
    trapez
    sırt

    bu çalışmalara özen göster ve barfix çek
    programa gelince bi iki hafta bi dene ağır gelebilir ki bence gelecektirde sonra ona göre yeniden düzenlersiniz , başarılar
     
    hakan3438 bunu beğendi.
  3. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    1,5 yda 3 cm kol gelişmesi olmuş daha ne bekliyorsun süper bence...bunları korumaya bak artık ...ilerleyen zmanaalrda bu şekilde gelişme yaşamayacaksın ...kafana takma sakın...aynen ramazandan beslenmene ağırlık ver..zararlı ile yararlıyı ayırt ederek...


    saygılar...
     
    hakan3438 ve sultanmehmed bunu beğendi.
  4. hakan3438
    Offline

    hakan3438 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    omuzlarım yeni başlamış birine göre dar deil bence zaten 1.5 ayda 6 cm arttı kısa zamanda iyi olcana inanıyorum tavsiyelerin için saol

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:05 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:53 ----------

    teşekkür ederim dediklerine dikkat edicem
     

Sayfayı Paylaş