spor ve kilo verimi hakkında..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve whitegod tarafından 23 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. whitegod
    Offline

    whitegod Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle herkeze merhaba...bir kaç sorum olacaktı sizlere..ben spora başlayalı nerdeyse 4 ay gibi bir zaman olacak. spor salonu ilçemizde olmadığı için kendi imkanlarımla yapmaya çalısıyorum.şişman biriydim boyum 1.77 kilom 105 di.spor yaparak hem sarkan yerlermi hemde kas kütlemi artırmak için spor yapmaya karar verdim...ilk olarak evime koşu bandı aldım ve 2 tane 5 k.g lık dambıl aldım ve bu işe başladım.ilk aylarda aşırı yoruluyordum terliyordum dambılla koşu bandında mekik şinav hergün düzenli olarak 1.5 ay kadar yapmıştım.6 kilo kadar vermiştim.sonrasında arkadaşın ve internetten öğrendim her gün spor yapmak her gün aynı bölgeyi çalıştırmakla kas yakarsın dediler.o günden sonra 1gün mekik şinav yan mekik koşu bandı 1saat çalsıyorum.ertesi gün dambıl ile ve yine koşu bandı ile 1saat çalsıyorum.spor salonu omadığı için bunla yetiniyorum malasef.ama 105 kilodan 3 ayda 89 kiloya düştüm.sadece koşu bandı dambıl vs ile.şimdi sormak isteğim bu gibi hareketlere hergün yapsakta kas kaybı yaşanırmı.yada ben 1.5 ay gibi bir süre hergün yaptım hiç ara vermeden bir zararı olmuşmudur.şuanda hala devam ediyorum...2günde bir 500 tane mekik çekiyordum setler halinde yan mekik vs setler halinde hergün 100 tane kadarda şinav çekiyodum.gerçekten çok faydasını gördüm şuanda vücüdum eskisnde çok ama çok farklı geliyor.neyse soruma gelince bu hareketleri hergün yapsak bir sorun olurmu...ilk 1.5ay 5kg lık dambılla çalsımıştım şimdi 10kg lık dambılla çalısoyrum..
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Dostum hangi programı uyguluyorsun bilmiyorum ama www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html bu linkteki sitemizde verilen 2 adet dumbell ile kaldırma programını uygulamanı tavsiye ederim.Evet dedğin gibi ağırlık çalışmasını ard arda günler yaparsan ve aynı bölge giriyorsan overtraining yani kas yıkımı yaparsın buda çok çalışmadan kaynaklı olur bunu belki farkedersin kolunun içinde hafif titremeler belkide farketmezsin.Öncelikle attığım linteki programa göre çalış istersen.
    Pazartesi 1.Gün Göğüs-kol
    Salı 2.Gün Omuz - Arka kol
    Çarşamba Off
    Perşembe 3.Gün Sırt
    Cuma 4. Gün Bacak
    Kilo verme için koşu bandı büyük yarar sağlıyordur.Mekik doğru çektiğine emin ol beline dikkat et , 500 tane çekmek yerine eline 5 kg dumbell al o dumbell ile 4x50 yap yani 4 set 50 tekrar yap ağırlık ile çalışmak hacimlenme için daha uygun tabi sen ne istiyorsun tam olarak bilmiyoruz ama.Ondan sonra belli yerden sonra eline 10 kg alırsın onunla çekersin böyle gittikçe ilersin.Şınav olayına gelince yani tam olarak bilmiyorum ama göğüs günü 5xmaks tekrar ilk hareket olarak girsen yararı olur mu ordaki program öncesi.

    Göğüs:
    Dumbell Bench Press
    Dumbbell Flyes
    Dumbell Bench Press(Close)
    Dumbbell Pullover

    Ayrıca yukarda verilen programı uygularsan her ağırlık antremanı öncesi 10 dk ısınma koşu yapmayı ihmal etme.Eğer ki hızlı verim almak istiyorsan , hergün cardio olarak koşu bandında çalış ama şöyle olsun koşu bandında diyelim 30 dk duruyorsun onu yaptıkdan 8 saat sonra ağırlık antremanını yap.Yani cardio ile ağırlık antremanını birleştirme.Tabi bunun yerine sadece off günlerinde cardio yaparakta çalışabilirsin ben sadece tavsiye ediyorum...
     
    Son düzenleme: 23 Kasım 2012
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Forumda ilgili bölümler okunmadan konu açılmıştır.Aşağıdaki bölümlerdeki sabit başlıkları okumanızı rica ederiz.


    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
    _________________
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş