Spor sonrası beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Kaan1111 tarafından 29 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Kaan1111
    Offline

    Kaan1111 Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar , ben 16 yaşındayım spora 20 gün oldu başlayalı.
    Daha evvelinde evde karın yaptığım için karın kadslarım şuan belirgin durumda.1.74 boyunda 62 kiloyum. Sorum şu : ben spor sonrası 100 gram ton balığı 1 dilim tam buğday ekmeği ve 650 gram yağsız süt, nesquik , muzu karıştırıp bunlarla besleniyorum.sizce bu yeterli mi , eksik gördüğünüz bir şey var mı?
     
  2. Ömer F.
    Offline

    Ömer F. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Türkiye
    Merhaba, spor sonrası vücuda besin girmesi gerekmektedir ancak besinlerin sindirim süresi sayesinde protein ve karbonhidratın aktifleşmesi saatler sürmektedir. O yüzden spor sonrasında " Aman kaslarım besinsiz kalmasın hemen yemeliyim!" şeklinde düşünmeyiniz. Kaslarınızı gün içinde beslemek isterseniz önemli olan öğünler kahvaltı ve spordan 2 saat önceki öğündür. Whey protein satış hilesi gibi 20 dakika içinde sindirilir yalanlarına inanmayınız. 20 dakika sadece protein sindirime girme süresidir.
    İyi forumlar.
     
  3. Kaan1111
    Offline

    Kaan1111 Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Bay
    Ö
    Çok teşekkürler , bu yorumunuzdan şunu anlıyorum : Yediklerim spor somrası için yeterli ancak unutmamam gereken şey kaslarımı tüm gün boyunva doğru şekilde beslemek
     

Sayfayı Paylaş