spor sonrası büyüme hormonu

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve alperenozmenn tarafından 26 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. alperenozmenn
    Offline

    alperenozmenn Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Geçenlerde bişey duydum spordan sonra büyüme hormonu çalışması artıyormuş bunun içinde hemen glikojen depolarını doldurmayın deniliyor.Doldurunca hormon stop ediyormuş ne kadar doğru bu gerçekten beklemek mi gerekiyor ?
     
  2. barış baran toptaş
    Offline

    barış baran toptaş Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    evet doğru kan glikozu artınca büyüme hormonu azalır
    fakat spordan sonra kendimizi büyüme hormonu salgılansın diye aç bırakmak doğru seçim olmaz diye düsünüyorum
    büyüme hormonundan kesip vücudu beslemek kas büyütmek acısından daha faydali olur
    whey protein tozları düşük karbonhidrat içerir kullandıgımızda glikojen depolarını da doldurmaz kasları da besler. en doğru seçim bu olur
    spor sonrasi için değilde; uyku için büyüme hormonunu tam verimde kullanmak çok daha önemlidir.
     
  3. Hamartin
    Offline

    Hamartin Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kayseri
    Yaşadığın aç kalmayı bilinçli olarak yapanlar var "Aralıklı Oruç (intermittent fasting)" olarak araştırabilirsin.
     
  4. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Evet boyle birsey var.

    Intermittent fasting bildigim kadariyla ilk insanlarin beslenme aliskanligini taklit eden bir diyet. Acikinca yiyorsun. Ve tekrar acikincaya kadar da yemek yok. Biz ise gunde 3 ogunden az olmamak uzere 6 ogun yiyoruz. Bu da insanin dogal beslenme bicimi degil diyorlar.

    Bence buyume hormonu salgilanmasi devam etsin diye antremandan sonra ac kalmak dogru olmaz. Konuya yag yakimi acisindan bakmak yeterli olur. Yani definisyondaysaniz antreman biter bitmez bir seyler yiyip icme olayini yapmazsiniz. 1-2 saat kadar ertelersiniz. Veya bulk donemindeyseniz antreman sonrasi hafif bir seyler yiyip icersiniz.

    Buyumenin saglanmasi icin de kaslara besin gitmesi gerekiyor. Bunun icin de suphesiz yemek yenmesi gerekiyor :)

    Savas cebecinin bu konuyla ilgili bir videosu var hatta. Aslinda kana hizli karisan her seyin insulini yukselttigini soyluyor. Whey proteini de hizli karistigi icin yukseltir diyor. Icinde karbinhidrat olmadigi icin basit karbonhidratlar kadar yukseltmiyordur tabi.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Son düzenleme: 23 Eylül 2016

Sayfayı Paylaş