Spor salonundaki sorunlar

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve gregory house tarafından 27 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. gregory house
    Offline

    gregory house Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    selam arkadaşlar ben yeni dün bi spor salonuna kaoydoldum


    4 5 aylık ev geçmişim var
    işte gittik hoca nın yaptırdıkları şunlar
    3x10 Front Dumbbell Raises 2 kg
    3x10 latarel raise 2 kg dumbel

    50 mekik

    3x10 Standing Cable Curls 15 kg
    3x10Leg Extension 10 kg


    3x10 Butterfly (Pec Deck) 15 kg
    3x10 Machine Bench Press 15 kg
    3x10 lat pulldown
    3x10 Rowing Machine(cable rows)

    ve adını bilmedigim bi hareket daha yaptım 3 x10

    ama bunalr bana hafif geldi ben biraz daha fazla yptuıgım halde
    benim bildigim kadarıyla triceps çalıştırmadık daha ekisigmiz nedir bilmiyorum ama
    hocaya dedim benim 4 5aylı kev geçmişim var bunalr hafif iye hoca dedi
    şimdi senin gibi gençler vardı 2 arkadaş işte şunu yaparız bunu yaparız vesayre diye komalık oldular dedi adam sanki benim dedigimi yapmassan ... git diyecekmilş gibi geliyor ondan fazla bişey diyemiyomda


    birde çok bilgisizler
    msela önce büyük kas grupları çalışıır benim bildigim bunda en son bacak çalıştık
    başka birde programın şöyle olması gerekmiyor muydı
    bi gün işte gögüs biceps bi gün kanat triceps vesayre gibi ?
    heralde beni yeni başlayan biri olarak görüyor ama bana bunlar hafif geldi dedigim halde o dediklerimi dedi

    ben hocaya kalkıp birşey de diyemiyorum
    benden iyi mi bilcen vs der diye aslında iyi biride bilmiyorum napcam bende size sorayım dedim ?
     
  2. Berkay Türkkan
    Offline

    Berkay Türkkan Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.895
    Beğenileri:
    2.283
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Model
    Salondaki hocanın yaptığı doğru.Sana verdiği tipik yeni başlayan programı ve her bölgeyi çalıştırıyor.Bir nevi kaslarını alıştırmaya çalışıyor.Bütün salonlarda buna benzer bir programla başlanır.

    Ev geçmişim var demen hocan için pek bir şey ifade etmez.Evde sadece dumbbell curl çalışıp düzenli spor yapıyorum diyenler de var,bu yüzden hocan risk almak istememiştir büyük ihtimalle.

    Hafif gelme konusuna gelince salona yeni başlayıp,hocaları dinlemeyip fazladan çalışanları kendi gittiğim salonda da görüyorum.Belki sen evde daha düzenli çalışmışsındır bütün bölgeleri ama yeni biri bir de hocayı dinlemeyince ham vücudun tepkisi oldukça sancılı oluyor :)
     
    StormBlast ve gregory house bunu beğendi.
  3. gregory house
    Offline

    gregory house Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    bende senin gibi düşündügümden hocaya fazla bir şey demek istemedim :D 2 3 hafta böyle yapalım bakalım sonra alışırız heralde

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:06 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:38 ----------

    güncelllllllllllllllllllllllllllllll
     
  4. gregory house
    Offline

    gregory house Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    son mesajım güncel
     
  5. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bence forumdaki yeni başlayanlar için önerilen programları kullan
    esksini at gitsin
     
    gregory house bunu beğendi.
  6. gregory house
    Offline

    gregory house Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0

    yeni başlamiyorum ki kardeşim :d ama genede sagol kullanmayi bende düşünüyordum da şimdi 1 2 hafta geçsin bakalim bi alişiyim ortama ondan sonra bakacaz artik
     
  7. GencGrafiker
    Offline

    GencGrafiker Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.002
    Beğenileri:
    1.135
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Kocaeli
    İlk mesajdan itibaren yeni başlamadığını vurgulamışsın ama daha söylediğin şeyin sebebini bilmiyorsun. Böyle devam et hocan değiştirir zaten.
     
  8. gregory house
    Offline

    gregory house Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ne alaka yani salona yeni başlamış olabilirim ama vg ye degil

    hoca demişti ertesi güne görürsün diye agrıdan gelemeyeceksin diye ama bende tık yok bugün gene setleri artırarak yaptım 1 ay böyle devam edecem diger aya bakıcaz artık
     
  9. bulent1
    Offline

    bulent1 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    madem hocandan daha bilgili olduğunu düşünüyosun onun verdiği programı değil kendin program hazırla bakalım.

    bu spor sabır ister SABIR SABIR SABIR
     
  10. gregory house
    Offline

    gregory house Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    hocadan daha bilgili oldugumu kim söyledi sana

    Zaten 1 2 hafta sonra bir daha diyecem yoksa flexor hocanın programı bile daha iyidir bundan
     

Sayfayı Paylaş