Spor salonuna yeni başladım,bi bakar mısınız??

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve yaglibaglava tarafından 16 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. yaglibaglava
    Offline

    yaglibaglava Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selam dostlar,

    Life GYM Spor Salonu'nu duymuşsunuzdur,oraya kayıt oldum 14 aylığına.

    1.83 boyum,
    93 kilom.

    Uzakdan bakılınca aslında kilolu gözükmüyorum fakat göbek,basen,bel,kalça olarak fazlalıklarım mevcut.Bu sebeplerden ötürü salona kayıt oldum.
    Hemen hergün gideceğim salona. (henüz 2 gün oldu)
    İlk günümde eğitmenim bana;
    Koşubandı(25'')
    Bisiklet(15'')
    Cross(15'')

    uyguladı.

    Toplamda 1 saat cardio ya gidiyor.Bunlardan önce yarım saat havuzda takılıyorum.Eğitmenin verdiği egzersizler bittikden sonra şimdilik serbest olarak çalışıyorum. Bazı bölgesel çalıştırıcı alet var onları kullanıyorum yarım saat kadar. Ardından buhar odasında 10 dakika kalıp uzunca ter atıyorum. Ardından hamamda 5 dakika oyalanıp duş alıp çıkıyorum.

    amacım göbek,basen,bel,kalça daki fazlalıkları tamamen eritip,hafifden omuzlara ve karna falan kas uygulamak :)

    dün salonda ilk defa havuza girdiğim ve biraz hareketleri arttırdığım,basketbol da oynadığım için bu sabah hamlık ağrıları ile uyandım. Bana spora başlarken kimse ısın falan demedi,he sen bilmiyon mu ısınacağını falan demeyin ilk gün heyecanlarından unuttum. Birinci günün sonunda ağrı olmayınca,artık hiç olmaz heralde dedim ama bugün ağrıyor eklemlerim kollarım. Neler tavsiye edersiniz bu ağrılardan kurtulmak,bir daha yaşamamak için?

    ve sizlerden istediğim şey spordan önce-sonra nelere dikkat etmeliyim. neler yemeliyim neler yememeliyim. nelere binmeliyim nelerden inmeliyim. eğitmene bu kadar soramıyorum çok dolu namussuz. aranızda tecrübesi olanlar varsa yardımcı olabilir mi? şu hötü,göbeği eritmeliyim bi an evvel :)
     
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    yeme konusunda beslenme bölümüne bakabilirsin

    ağrılar konusunda pek yapılabilecek yok o ağrıları çekmek zorundasın :D


    ama kas gevşetici kullanıyorum ben hamladığımda tablet olanlardan iyi geliyo bana

    amino asit değerleri yüksek şeylerde tüketmelisin muz gibi oda yardımcı olur
     
  3. yaglibaglava
    Offline

    yaglibaglava Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    işy

    anladım hocam dediğin gibi kas gevşetici iş görür..

    işyerinde öğlen neler yemeliyim neler yememeliyim.
    mesela pilav makarna gibi şeyler hiç mi tüketmeyeceğim? tamamen çıkaracak mıyım hayatımdan bu ikiliyi.

    çorba içsem sürekli yanında 2-3 dilim ekmekle ve yanında salata yersem uygun olur mu. sonuçta işyerinde çıkacak yemekleri ben seçemiyorum. genelde standart şeyler çıkar tahminimce.(yarın ilk kez başlıyorum işe ayıptır sylemesi)

    akşamları evde sulu yemekden 1 tabak + salata + meyve yemeyi düşünüyorum. öğünleri bayağı azalttım. kahvaltıyı normal yapıyorum şimdilik. tavsiyelerinize göre şekillendirebilirim.

    ve mesela belli günlerde kaçamak yapsam yanlış olur mu. mesela bi haftasonu arkadaşlarla mangal partisi yapsak,biraz yesem sorun olur mu? tatlı tuzlu falan hepsini kesecek miyim?

    protein falan almam gerekiyor ya,toz yerine doğal olarak neler tüketebilirim? mesela maden suyunda bi sürü ıvır zıvır var mineral falan bol bol içeyim mi.yeşil elma erik şeftali çok severim bol bol yiyim mi.?

    yardım edin dostlar spor salonuna bi sürü para bayılıyorum ama sadece salonla olcak iş değil beslenmede önemli..
     

Sayfayı Paylaş