Spor salonuna başlamış bulunmaktayım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Hakan.98 tarafından 14 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Hakan.98
    Offline

    Hakan.98 Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar yaşım 17 boyum 1.71 kilomda 82 Yaklaşık olarak 1 aydır kendimi diyete soktum. Sabahları sadece 1 dilim tam buğday ekmeği yiyorum öğlenleri okulda geçtiği için okulda tabıldot yemek yiyorum ekmeksiz ve yağsız yemekleri tercih ediyorum. Akşamları ise evde ne yemek çıkıyoorsa abartmadan yiyorum yemek yağlı ise yağını herhangi bişeye emdirerek yiyorum. Abur cubur vs yemeden sadece haftada bir okulda tatlı çkıyo o ve canım isterse hafif bi çikolata yiyorum başka bişe yok. Ayrıca bu diyete başlamadan önce kilom yaklaşık 85-86 geliyordu 1 ay sonunda 82 kilo oldugumu gördüm. Farkın normal mi az mı çok mu oldugunu bilmiyorum. Spor salonuna başladım Bugün 2. günüm 1 gün arayla gelmemi söyledi. Spor salonuna gittiğimde 6 km/s yarım saat yürüş koşu yapıyorum genellikle yürümem 3 km civarı kendimi hazır buldugumda arada koşuyorum 9 - 12 km/s arası daha sonra body e geçiyorum tabi bunların hepsi bi hoca eşliğinde ilk 5 kilo ağırlık kaldırdım daha sonra ise bacak arka kol göğüs baldır kaslarını harekete geçiren aletlerden 1 veya 2. kademede kaldırdım daha sonra ise bisiklet yapıp çalışmayı sonlandırdım. Şu anda bile çalıştığım bölgelerde sıkılık gerginlik hissediyorum. Asıl sorun sanki ben gün içinde çok yediğimi hissetmem tokluk verdiği için yulaflı büskivi aldım ama hangi öğünden kısıp onu yemem gerektiği hakkında teredtüdlerim var.
     
  2. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Sadece az beslenerek sağlıklı bir şekilde kilo veremezsin. Protein alımını biraz arttırman gerekiyor. Kahvaltını da biraz daha zenginleştirmen gerektiğini düşünüyorum.
     
  3. Hakan.98
    Offline

    Hakan.98 Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    EK: BUGÜN 2. GÜNÜMDÜ GİTTİM AMA AĞIRLIK KALDIRMADI SADECE KOŞU BİSİKLET MEKİK VE TWİST BENZERİ Bİ HAREKET YAPTIM
    --- Mesaj birleştirildi, 14 Ocak 2015 ---
    Yanlış belirtmişim özür diliyorum sabahları kahvaltı ile 1 dilim tam buğday ekmeği yiyorum. Kahvaltıyı da genellikle 1 bardak süt ile beraber yapıyorum
     
  4. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo vererek kas kazanmaya çalışmak zordur. Şimdilik kas kütlesi kazanmaya değil kilo vermeye çalışmalısın ama bu sırada da kaslarını da fazla zorlamamak şartıyla çalıştırmalısın, kilo verip kas gelişimine ağırlık verdiğin zaman zorluk çekmeyesin.
     
  5. Hakan.98
    Offline

    Hakan.98 Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    --- Mesaj birleştirildi, 14 Ocak 2015 ---
    Peki anormal bi durum varmı bugün ağırlık çalışmamamda yoksa beni boşladılarmı
     
  6. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftanın iki ya da üç günü temel hareketleri yapsan yeterli olacaktır.
     
  7. RahatSporcu
    Offline

    RahatSporcu Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Aga 1 gün arayla gelmek saçma değilmi 2 gün olan birisinin ben valla 2,5 ayımdan sonra 1 gün gidip 1 gün gelmeme yapıyodum
     
  8. Hakan.98
    Offline

    Hakan.98 Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    İlk başladığında hergün mü gidiyodun?
     
  9. mtbowded2
    Offline

    mtbowded2 Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2014
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu şekilde yağ yerine kas kaybına uğrarsın. Düşük karbonhidrat diyetini araştır derim. Low carb olarakta geçiyor.
     

Sayfayı Paylaş