Spor Salonu Hoca Sorunu

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve farti tarafından 10 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. farti
    Offline

    farti Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba ben belediyenin spor salonuna gidiyorum yaklaşık 3-4 ay oldu 2 ay ara vermiştim sonra yeniden kayıt oldum. Fakat gittiğim günden beri Spor salonundaki müdür bozuntusu bana takmış durumda havlun yanındamı,ağırlıkları yerlerine koy saatinde gel saatinde çık. Deodarantın yanındamı böyle saçma sapan sorular soruyor.

    Bugüne kadar sabrettim kurallara uydum ama baktımki herkese bu durumu yapmıyor kısacası bana yapıyor bu durumu genelde herkezle aram iyidir sorduğumda böyle bir sorunumuz yok dediler hatta gelenler 2-3 saat spor yapanlar bile var fakat ben 1 saati 5 dakka geçse bu müdür bozuntusu hocayı bana yönlendirip saatin doldu kardeşim dedirttiriyor. Bu adam yüzünden adam akıllı bir gelişimde gösteremedim her gün moralimi bozuyordu dünde en sonunda gelip yine sinirlerimi bozdu ve bende ona hayırdır dedim senin derdin ney bana garezinmi var senin üyeliğini sildircem tarzı tehditkar bir laf etti bende eder et dedim daha sonrasındada tamam seni arayacaklar falan seni kayıttan aldırıyorum dedi. Bende çektim geldim.

    Şimdi asıl sorun şu bir kural koymuş haftada 3 gün gidiliyor saat 11-12 arası benim ve hep bu saatlerde gidiyorum çift bölge yapıyorum 1 saati 10 dakka falan geçiyor esnetmeler birde giyinme falan derken bu adamın derdini çözemedim bana sebebinide söylemiyor sadece senin üyeliğini sildircem dedi ben biraz patlayınca sanırım direk bu lafı etti sanki ben bunun akrabalarına veya ailesine bir sıkıntı çıkarmış gibi

    Açıkcası 2 hafta sonra kapancak üyeliğim devam ediyor ama bu adam bana böyle durumu her zaman yaşatcak gibi şikayet etsem sonuç alırmıyım bilmiyorum. Başka spor salonlarına yazılmayı denesemde fiyatlar çok fahiş oturduğum muhitte o yüzden belediyeyi tercih ettim.

    Şimdi gitsem ayrı bir derd gitmesem sanki benden korktuda gelmedi ayağına yatabilir diye düşünüyorum kendisini sanırım oranın diktatörü olarak görüyor. Sizce ne yapmam lazım açıkcası bu konuda moralim bozuk.
     
  2. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    285
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle diğer sefer gittiğinde, sana karşı tehditkar ifadesinin ses kaydını al ya da görüntüsünü.
    Sonra da belediyenin yazı işler müdürlüğüne dilekçe verip şikayetçi ol. Elinde delil varsa, cumhuriyet savcılığı bile devreye girer.

    Şikayetçi ol. Salona gitmeye devam et.
    Senin ağacının dalını kırmaya çalışanın ağacını kökünden sökmelisin.
     
  3. farti
    Offline

    farti Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende bunu düşünüyorum aynı şekilde keşke dün telefonum yanımda olsaydı bu olayı yapsaydım. Yalnız benim kağıttan ismimi silmiş olabilir veya yarın gittiğimde beni salona sokmama gibi bir durum yapabilir.
     
  4. EST
    Offline

    EST Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2016
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Sokmuyorsa cagir polisi gelsin sikayetciyim de adami alsinlar karakola herseyi anlat sen de
     
  5. marsfield
    Online

    marsfield Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    spordayken stresli hissediyorsan kendini cok kotu bir sey. hemen spor salonunu degistir.
     
  6. burakbyr
    Offline

    burakbyr Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2015
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Şikayet edersen oun kulağını çekerler. Artık beyaz masaya mı şikayet edersin, yoksa salonda müdüriyet var mı bilemem. Ama işe yarar.
     
  7. farti
    Offline

    farti Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Beyler Salona bugün gittim ve içeriye almadılar hocalara söylemiş bu kişiyi almayın diye. Emir kuluyuz diyorlar onlarda bu şahısı bende belediyenin spor müdürlüğüne şikayette bulundum sözde benden sporda bir kaç kişi şikayetçiymiş daha sonrasında bende buna rest çekince buda üyeliğimi benim sildirdi fakat kendisi hocalara söylemiş bunu müdürlüğe üstlerine bildirmemiş yani haladaha kaydım var fakat kendi zevkine göre böyle bir durum yapmış.

    Durumu anlattım orda bölge sorumlusuna şimdi takibe alcaklarını böyle bir durum adına benden özürdiledi bakalım durum ne olcak inşallah ektiğini bulur diyecem bakalım durum ne olcak. Böyle insanlar yüzünden resmen spordan soğudum eğer salonda olsaydı imiğine sıkıcaktım bu adamın o kadar sinir etti beni bir saat spor yapmaya gidiyoruz fakat şu düştüğümüz hallere bak.
    @burakbyr @marsfield @EST
     
    Pink Zeppelin bunu beğendi.
  8. VComandanteBB
    Offline

    VComandanteBB Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Spor salonu muduru bana mobbing uyguluyor diye sikayetci ol affetme
     
  9. farti
    Offline

    farti Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    @VComandanteBB Zaten bu olayı anlattım gençlik ve spor bakanlığına gidip ordaki bölge sorumlusuna şimdi dediğim gibi takibe alcaklar ve konuşulcak bu durum. Yarına haber vercekler bana zaten benim kaydım varken beni normal olarak sadece salona sokmamak adına hocalara söylemiş şeref yoksunu. Zaten 2 haftalık daha var o zamana kadarda gidicem sonrasında dahada uğraşmam eğer bu adam haladaha uslanmaz ise sözlü ve yazılı olarak bakalım tekrardan şikayet ederim veya bunun imiğini sıktırırım çünkü bu adamlar anlamıyor saygılıkdan efendilikten.
     
  10. zzzxxz
    Offline

    zzzxxz Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2016
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    232
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    tanıdık falan diye cahil insanları oraya buraya yerleştiriyorlar durmadan, böyle olayların yaşanması kaçınılmaz bu ülkede, o kişinin spordan anlamadığına yüzde yüz eminim
    büyük konuşmak istemem ama döverim onu
     
  11. burakbyr
    Offline

    burakbyr Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2015
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Olayı tek yönlü dinleyince mantkılı gelmiyor, kopukluklar var. Bu adam Ahmet'e Mehmet'e değil de sana niye taktı, mutlaka bir sebebi olması lazım. Onun dışında spordan soğumanı gerektirecek bir durum yok, başka salona gidersin daha fazla para verirsin belki ama karşılığını alırsın.
     
  12. farti
    Offline

    farti Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Bir kaç kişi şikayet etmiş beni spor yaparken terden dolayı koku oluyor diye sanırım buda en baştan beni uyarmıştı bende bunun üstüne iyide bu koku her zaman olcak sonuçta spor yapıyoruz ayrıca nerden biliyorlar falan demiştimde geçerken falan demişti bu konuda bana biraz daha dikkatli ol demişti neyse fazla uzatmamıştıkda bende o günden sonra bir deodarant yerine 2 vede ıslak mendil falan getirdim dedim sıkıntı olmasın diye.

    Aslında Normalde biz çpte yaşamıyoruz herhalde spor yaptıktan sonra ter kokusu olur bunu deodorant gidermez yıkanmak gerekirki salonda duş alıncak yerde yok. Ayrıca salonda çok havasız buda bir etken klimalarıda fazla çalıştırmıyorlar ben hep yukarda serbest ağırlıklarla çalıştığım için. Yani bu beni yine bu şekilde bu sefer sert uyarınca şalter attı bende sen dedim bana bu şekilde bu lafı edemezsin diyince üyeliğini sildircem dedi ve sonuç olarak kendi kafasına göre sildirdi üyeliğimi ama sistemden değil sadece hocalara tembihlemiş. Benim anladığım buda gerçekteki sebeb nedir bilemiyorum buda geçerli bir sebeb olamaz zaten tamamen kendisinin herhalde başka bir nedeni.
     
  13. burakbyr
    Offline

    burakbyr Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2015
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Salon çok kötüymüş zaten duş alma ihtimali yoksa. o salona gitmemen hayrına olur.
     

Sayfayı Paylaş