Spor programi ?

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve Tishtrya tarafından 28 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Tishtrya
    Offline

    Tishtrya Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba internette ne kadar arastirdiysamda hic bir sey bulamadim bu konu hakkinda. Spora basladim gectigimiz haftalarda daha oncede yapiyordum ama turkiyedeyken bulundugum yer dolayisiyla ulasim zor oldugundan duzenli gidemedim. Neyse sormak istedigim uyguladigim antrenman programi nasil ? kendim az cok bildiklerimle yapiyorum ama dogru mu yanlis mi bilmem. Yanlissa bosa zaman kaybetmeyide istemem tabi. Kiloma gore vucudum siki yinede. Ama yaglarimi yakip daha da sikilasip fit bir fizik istiyorum. Ben suan soyle bir program izliyorum. 2 hafta oldu baslayali ilk hafta bi gun gittim. 2. hafta 4 gun boyunca gittim. araliksiz 3 gun arka arkaya. Birde bugun tabi. Sanki bacaklarimda sertlesme ve sikilasma var gibi geldi bana yada bilmiyorum tamamen psikolojikte olabilir. :)
    Ben bu siralamada gidiyorum genelde.
    Yuruyus
    Kondisyon bisikleti
    Eliptik bisiklet
    Kurek cekme
    alt + ust bacak
    Basen
    Mekik - Karin aletleri
    Gogus + sirt
    Omuz + kol


    Onceki spor hocam soyle demisti ilgiyi bacaklardan aldiktan sonra tekrar oraya cekme buna benzer birsey demisti. Lafin ozu bu program nasil sizce ? Hafta ici hergun gitmeye calisiyorum spor salonuna 3-4 saat kaliyorum hafta sonlari dinlenmeye birakiyorum kendimi. spordan sonrada saunaya giriyorum. Toksinleri atmak icin. Rahatlatiyor birde. Cok mu abartiyorum bir gun icin ? Agirliklari genelde 25x4 setler halinde yapiyorum. Bacaklarda 30-35 kg gogus ve sirtta 10-20 kg arasi yapiyorum. Dumbbell ilede 2-3kg ile calisiyorum.

    Ayrica sormak istedigim diger bir soruda popoyu havaya kaldirmak icin onerdiginiz hareket veya alet hangisidir ? Birde gogus calistirirken erkeklerdeki gibi sertlesme oluyor mu bayanlarda da ?
    Simdiden tesekkur ederim cevaplariniz icin.
     
  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.250
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Yazdınız program pek açıklayıcı değil.

    Planı vücudunuzun durumuna göre belirlemelisiniz. Yağ oranınız çok yüksek ise cardio ağırlıklı bir plan, yağ oranınızdan memnunsunuz ama şekillenmek ve kaslarınızın belirginleşmelerini, dolmalarını istiyorsanız ağırlık çalışması ya da ağırlık çalışmasıyla birlikte bunu destekleyen hafif bir cardio vs. vs. gibi planlar yapmalısınız.

    [​IMG]

    resimdeki egzersiz kalçalar ve arka bacakları hedef alır, basit ama başlangıç için etkilidir.

    uygulamasını iyice kavradığınızdan emin olduktan sonra da squat, deadlift gibi egzersizleri deneyebilirsiniz.

    yeni başlayanlar ve antrenman bölümünü incelemelisiniz. orada yazan şeylerin çok büyük bölümü bayanlar için de geçerlidir.
     
  3. FLEX-POINT
    Offline

    FLEX-POINT Özel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    570
    Beğenileri:
    681
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    FITNESS ANTRENÖRÜ
    Yer:
    kırklareli\lüleburgaz
    yeni başlayan bir üyeye günde 3-4 saat spor yaptıran hoca kim acaba???
     
    vivienne ve wrestler bunu beğendi.
  4. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.250
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    flex point. yeni postunuzu görmek beni sevindirdi. bilemiyorum flexor un da yeni postları var mı? :)
     

Sayfayı Paylaş