Spor için tavsiye

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Çağlar Mert tarafından 10 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Çağlar Mert
    Offline

    Çağlar Mert Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar benim yaşım 17 kilom 77 boy 1.65 arkadaşlar evde 2 adet 6 kg dambıllar haricinde bir şeyim yok ve bu yaz evde spor yapmak istiyorum vücudum çok yağlı ve spor olarak berbatım ne yapsam vücudum düzelir bulunduğum bölge de fitness a benzer bir şey yok hangi hareketleri yapsam vücudum düzene girer her gün sürekli yapacağım. Vücüdumun yağlı bölgeleri göğüs kalça basen baldır göbek gibi yerler fotoğrafta atacağım.Spor tavsiyelerini bilgisi olanlar yazsın çünkü harfiyen uygulayacağım.

    Bunların yanında boyumun 5-10 cm uzaması lazım bunun için ne yapmam gerek hangi sporlar etkili ve hangi besinler vakit ayıran herkese çok teşekkür ederim.


    Vücut resimlerim :

    http://i.hizliresim.com/4moNVL.png
    http://i.hizliresim.com/lYGA4X.png
    http://i.hizliresim.com/GnAjD7.jpg
    http://i.hizliresim.com/7mnjaW.jpg
     
  2. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    yağın % 20 falandır heralde 1 gün dinlen 1 gün spor yap
    dambılla hareketlere bak onun öncesi veya sonrası 40 dakıka orta tempoda kalbinin ritmini elinle kontrol et biraz hızlı atacak şekılde koş maksat nabızı arttırmak buda yağ yakmana yardımcı olur akşam gibi yemekten 2-3 saat sonra yap kusma mide bulantısı olmasın hareketler yeni başlayanlar bolumunde mevcut dambıl ile
    şınav olur ve sguat yap mesela al eline dambılları goğusune doğru getir güzel bacak calıstıırıyor
    ekmek tarzı gıdalardan 2-3 ay kadar uzak dur vucut kas oranı arttıkça metabolizma daha hızlı çalışıyor yağ tutma oranın azalır şu haline göre o zaman haftada 1 gün off yapabilir yani 1 öğün için geçerli istediğini yiyebilirsin
    şeker kesinlikle çıkart şeker seni istediğin hedeflerde engel akşam 7-8 den sonra yemek yok
     
    Çağlar Mert bunu beğendi.
  3. Çağlar Mert
    Offline

    Çağlar Mert Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkürler sınav yapamıyorum normalde spor ypaıyorum diyete de girdim fakat hani haftalık program gibi bir şey olsa her gün yaparım yani.
     
  4. peaceisforpussies
    Offline

    peaceisforpussies Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Boy uzaması için amerikalı bir doktorun 3 aylık programı vardı günde 3 kere 20dk lık esnetme hareketleri yapıyodun bir tanıdığım 17 yaşında 8 cm uzamıştı onu bulabilirsem yeni bir başlık açıp paylaşmayı düşünüyorum.
     
  5. Çağlar Mert
    Offline

    Çağlar Mert Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    bekliyorum başka önerileri olan yok mu?
     

Sayfayı Paylaş