Spor Doktor ve Antrenör'ü

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve odincel tarafından 23 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. odincel
    Offline

    odincel Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    28 yaşındayım evli 1 çocuk babası. Uzun yıllardır spor ile uğraşıyorum ve Profesyönel bir şekilde ilerleme kat etmek istiyorum. 4 senedir amatör olarak vücut geliştirme yapıyorum ancak suplementler hariç, anablizan kullanmaya ne zaman başlasam hep bir sorunla karşılaştım. Artık rahatsız olma noktasına geldim durduk yere ilaç kullanmadığım zamanlarda dahi ellerimde soğuk terlemeler ve şiddetli kalp çarpıntılarım ve bunla gelen ellerde ve ayakarda titreme var ayda 1 oluyor ancak korkutucu hatta göz kararmasına kadar giden boyutlara ulaşıyor ancak ne zaman hastaneye gitsem kan, idrar, ekg, akçiğer, böbreklerim temiz çıkıyor artık kesinleşmesini istiyorum açıkcası korkmuyorda değilim herşeyin bu kadar temiz çıkmasından sonra bu krizler neden geliyor.. vucüt geliştirme üzerine hem Sağlık Antrenörü hemde ilaç bakımından kontrol altında tutacak bir doktor varmıdır İstanbul'da eğer bilginiz var ise paylaşırmısınız....

    ve bu krizlerime yakın şikayetleri olanlar yazabilirlermi...?
     
  2. elezar
    Offline

    elezar Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2012
    Mesajlar:
    727
    Beğenileri:
    528
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kamu Yönetimi Mezunu
    Yer:
    Ankara
    Psikolojik yada manevi sikintilariniz olabilir mi ?
     
    odincel bunu beğendi.
  3. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Sorununuz Anksiyete olabilir . Araştırmakta fayda var
     
    odincel bunu beğendi.
  4. odincel
    Offline

    odincel Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Araştırıcam Hocam Ancak Anksiyete tam olarak nedir. ?



    Psikolojik olma ihtimalini düşünmüyorum cünki mutlu bir yuvam var, kendi şirketim var, hergün antremanımı yaparım hanı buna meal verebilecek sıkıntım yok acıkcası ancak göz önünde bulundurucam bu yorumunuzu.
     
    elezar bunu beğendi.
  5. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Şöyle söyleyeyim ; anksiyete , Panik atağın bir önceki evresidir. Eğer kontrol altına alınmazsa panik atağa çevirir. Yukarıda yazmış olduğunuz belirtiler doğrudan anksiyeteyi gösteriyor. Cidd bir araştırma yapmanızı tavsiye ederim
     
    odincel bunu beğendi.
  6. odincel
    Offline

    odincel Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Teşekkür ederim bir sağlık ile ilgili bir sitede ayrıntılı bir yazı yazmışslar sizin dediğiniz gibi ciddiye alınacak bir durum anladığım kadarıyla, her ne kadar basit sradan görünsede günlük yaşamı etkiliyor, ( bir anımı anlatmak istiyorum : bundan daha 4 ay önce küre başlamıştım yine ilk ayımı doldurdum bir süre sonra nefes darlığı yaşadım ve gözlerim karardı arkadaşlarım hastaneye kaldırdılar ancak tahliller , idrar , rontgenler bütün tetkiklerin yapılmasına rağmen herşey pırıl pırıl - herşey yolunda bir ben değildim ) ilaçı bıraktım gecenlerde yıne oldu. bugun antreman esnasında ufakta olsa bir nefes darlığı yaşadım yanı " Anksiyete " vakasına uyuyor umarım kalp yada daha ciddi birşeyin cıkmasından ise üzülerekte olsa psikoljik bir rahatsızlık olmasını ümit ederim.
     
  7. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Geçmiş olsun diliyorum. Hayatta insanın hiçbir sorunu yokken birden bu tarz şeylerin ortaya çıkması , hali vakti yerinde ve yaşamayı seven insanları hiç ummadıkları kadar kötü etkileyebiliyor. İnşallah kalple ilgili bir problem değildir ancak sizi rahatlatmak adına söyleyeyim ; Anksiyete ve Panik atak hastaları genellikle '' acaba kalbimde mi bir şey var, kalp hastası mı oldum?'' diyerek doktora geliyorlar ve olayın tamamen farklı bir boyutu olduğunu görüyorlar. Eğer tahlilleriniz temiz çıkıyorsa bir de Kardiyolojiye gitmenizi öneririm
     
  8. odincel
    Offline

    odincel Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Bugün geniş çaplı bir Check-Up için cuma gününe randevu aldım, Kardiyoloji de yer alıyor ilgin için teşekkür ediyorum bu arada istanbul'da spor doktoru ( Yurt dışında sporcunun kürünün tetkiklerine kadar metabolizmasına uygun yönlendiren özel doktorlar var türkiyede istanbulda varmı bu tip doktorlar ? Duyduğunuz ?
     
  9. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Bahsettiğiniz kadar donanımlı spor hekimlerine sahip olduğumuzu sanmıyorum ama evet İstanbul'da spor hekimlerinin olduğunu duydum. Ancak isim olarak ne yazikki bir bilgi sahibi değilim
     
  10. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    Anksiyete veya panik atak olabilir. Soylediginiz bu seyler benim arkadasimda çokça vardi. Ellerde titreme,kalp carpintisi,ice gelen sıkıntı,nefes alamama,terleme. Devlet hastanesindeki bir psikolaga gidebilirsiniz. İlerleme durumu olabiliyor.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  11. dr-ozgurys
    Offline

    dr-ozgurys Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Spor hekimliği bölümü olan bir yere gidebilirsiniz üniversite hastanelerine bakın. Anabolik ilaçları çat diye birden birakiyorsaniz ondan olabilir. Doz azaltarak bırakmanız lazım
     

Sayfayı Paylaş