Spor öncesi sonrası beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve bedo9891 tarafından 20 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bedo9891
    Offline

    bedo9891 Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    İyi günler sevgili değer bodyforumtr üyeleri abilerim benim aklima takılan bir soru oldu ben bundan 5 gun öncesine antrenmandan önce ve sonra iyi beslenmiyordum sonra hocamin önerisi üzerine alışveriş merkezinde bir yer söyledi adı bilakis spordan öncede sonrada orda yiyorum menüsünde icecek tavuk göğüs makarna salata bulunuyor yeterince protein karbonhidrat ve lif içeren bir yemek oluyor hemde tadi güzel domates soslu alıyorum hicde yemekten nefret ettirmiyor bu spor öncesi sonrasi ogunum hakkında önerilerinizi alabilirniyim
     
  2. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul

    Antreman oncesi karbo ve protein aliyorsan ve sonrasinda ayni sekilde tekrar ediyorsan sorun yok. Tabiki yaptiklari tavuklar ve makarnalarda kullandiklari yaglar ve soslarda cok onemli. Aycicek yagli ve kremali yemekler dusman :) bu dedigin yer diet ve saglikli yemekler satan bir lokantaysa (boyle lokantalar bu aralar aciliyor ) ve butcene uyuyorsa git.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    egemennn bunu beğendi.
  3. merwe90
    Offline

    merwe90 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Hazır meyva suları ve asitli içecekler sağlığa çok zararlı;üstelik aşırı şekerli,içecek olarak madensuyu(bir kaç damla limon ekleyebilirsin) tercih edebilirsin.Maden suyu spor sırasında terlemeden dolayı kaybettiğin mineralleride geri verir.Domates sosu tahminime göre yağlıdır ama ketçaptan iyidir, miktarı çok değilse...Bir de makarna olduğu için ekmek yememenizi önerebilirim
     

Sayfayı Paylaş